יש המון סוגי פירסינג. וזה עלול להיות קצת מבלבלת שאתם חושבים איזה עגיל מתחשק לכם לעשות בפעם הבאה. בין אם זה עגילים באוזן, באף או אלי בפה?! בקיצור, בא לכם לעשות פירסינג ואתם לא בטוחים איזה כדאי לכם לעשות. אז דעו לכם, שכל פירסינג שתחשבו עליו כבר היה אופנתי בעבר. עוד בשנות השבעים ושנות השמונים ואפילו לפני זה. בניגוד לאופנות אחרות שעלו וירדו ואפילו נעלמו. אופנת הפירסינג נשארה פופולארית מאז ועד היום, בכל אזור בגוף ובכל סגנון אפשרי.

הנה כמה דוגמאות של סוגי פירסינג שאתם יכולים לעשות.

שימו לב לבחור פירסינג שמתאים לכם מבחינת מבנה הגוף והפנים שלכם. מבחינת גמישות במקום העבודה שלכם למראה ומבחינת אורח החיים שלכם, צורת הלבוש וכדומה.

סוגי פירסינג:

פירסינג בלשון

פירסינג ללשון הפך קל ונוח יותר עם המצאת התכשיטים שעשויים מפלדת הרפואית והטיטניום. למרות שהוא היה קיים כבר בתרבויות קדומות כמו תרבות האצטקים ותרבות המאיה.

הפירסינג ללשון צמח למעשה מחנות פירסינג קטנה בקליפורניה. משם המשיך לתפוס פופולאריות לאורך כל החוף המזרחי, עד שבסוף סחף את כל השכבות החברתיות בארצות הברית של שנות ה-90 ושנות האלפיים.

אם בחרתם לעשות פירסינג בלשון, גוונו בסוג וסגנון התכשיטים שאתם שמים. שיהיה לכם מעניין בפה. 

פירסינג בטבור (פופיק)

התכשיטים המיועדים לפירסינג בטבור מתאימים כמעט לכל בנה גוף, לרבות בטן הריונית. הם באים באורכים שונים ועם כדורים בגדלים שונים. וזה כדי להתאים הצורה מדויקת את העגיל לפופיק שלך.

פירסינג בטבור הפך פופולארי עם חולצות הבטן, כי כשהבטן חשופה למה לא לקשט אותה בתכשיט. הפירסינג בטבור עלה על מסלולי הדוגמנות ועל הבמות אחרי שדוגמניות צמרת וזמרות מפורסמות, כמו בריטני ספירס, שמו לעצמן עגיל בפופיק.

פירסינג באף

הפירסינג הפופולארי הוא הפירסינג שנעשה במחיצת האף, בין הנחיריים, והוא אמנות בפני עצמה.

אופנת הפירסינג באף הגיעה לארצות הברית באמצעות היפים ומטיילים שחזרו מטיולים במזרח, שם פירסינג של האף הוא פופולארי במיוחד. סוג הפירסינג הזה תפס חזק אצל פנקיסטים בכל העולם, בעיקר בשנות ה-70 וה-80 ואחר כך עלה גם הוא על מסלולי הדוגמנות, כמו פירסינג הטבור, בשנות ה-90.

פירסינג אפשר לעשות למעשה כמעט בכל אזור בגוף, ההחלטה היא שלכם!

לקולקציה המלאה של כל סוגי הפירסינג שלנו