עגיל אינדסטריאל או עגיל תעשייתי הוא עגיל שמחבר עגיל הליקס או הליקס נמוך עם עגיל הליקס קדמי. כך שאותו מוט ארוך שמחבר בין שני החורים.
חשוב להבין שעגיל אינדסטריאל הוא עגיל שצריך לתכנן אותו מראש. כלומר שגם אם יש לכם כבר עגיל הליקס זה לא בהכרח אומר שתוכלו להפוך אותו לעגיל תעשייתי. עגיל אינדסטריאל צריך להיות בזווית הנכונה כך שהמוט ייכנס בצורה ישרה אל שני החורים. בדרך כלל רצוי לעשות לאינדסטריאל שלכם שני חורים חדשים, מדוייקים ובזוויות הנכונות.

זמן החלמה

עגיל אינדסטריאל הוא עגיל סחוס ולכן זמן ההחלמה שלו הוא בערך שישה חודשים. כמובן, כיאה לעגילי סחוס זמן ההחלמה יכול להיות ארוך יותר.
בגלל שמדובר בעגיל גדול יחסית מאוד חשוב לשמור על העגיל נקי וסטרילי ככול שניתן. תוך כדי שמירה שלא יקבל מכה שעלולה להוביל לזעזוע או זיהום העגיל.

עגיל אינדסטריאל זה כואב?

כן, העגיל נחשב לעגיל יחסית כואב. וזה בגלל שהוא ברוב הפעמים כולל בתוכו החלמה של שני עגילי סחוס. שצריכים להחלים באותו הזמן וכי העגיל עצמו יחסית ארוך ועלול לקבל מכה לא צפוייה.
למרות שאם ההחלמה מתרחשת בצורה תקינה אתם תחושו בקלה כבר לאחר ימים בודדים והעגיל יפסיק לכאוב לכם.

הוראות טיפול בעגיל

אז כמו כל עגילי הסחוס תצטרכו לעקוב אחרי הוראות לטיפול העגיל שלכם:
1. לחטא את העגיל פעמיים ביום בבוקר ובערב עם מי מלח או תרסיס מיוחד שעוזר לעגיל להתאחות
2. ניתן לשים משחת הרגעה בפאנטן פלוס שעוזר מאוד בתהליך ההחלמה
3. לא לגעת בעגיל מבלי ששתפתם את הידיים הייטב
4. להמנע מלישון על העגיל בימים הראשונים
5. שימו לב שאתם שומרים שהעגיל שלכם לא נחשף לתמרוקים כגון: ספריי לשיער, קרמים לפנים ועוד

עגיל אינדסטריאל מחיר

מכיוון שמדובר בשני חורים שנעשים עם מחט המחיר הוא בסביבות 360-460 שקלים לעגיל ראשוני מטיטניום. כמובן, שעגיל כזה רצוי לעשות בסטודיו מקצועי לפירסינגים שיעשו לכם עבודה נקייה ויסודית.

עגיל אינדסטריאל מזהב

זהב הוא חומר נהדר לכל סוגי העגילים. הוא נחשב לחומר היפו-אלרגני שלא משחיר ולא מחליד ולכן ניתן לענות אותו ללא הפסקה מבלי לדאוג לאורך זמן רב. כמובן שתוכלו לבחור אותו גם כעגיל ראשוני לעגיל חדש בתוספת תשלום על העגיל.

עגיל אינדסטריאל טיטניום

טיטניום הוא חומר מעולה לעגילים גם הוא נחשב לחומר היפו-אלרגני ואין בו ניקל בכלל! הוא חומר זול יחסית והוא לא משחיר או מחליד וזה למה רוב העגילים הראשונים נעשים עם עגילי טיטניום.
קחו בחשבון שטיטניום הוא חומר שקשה לעבד אותו ולכן מבחר העיצובים הוא יחסית מוגבל. כמו כן, הצבע של הטיטניום הוא כהה יותר ולעיתים הוא נראה קצת אפור.

עגיל אינדסטריאל לגבר

עגיל אינדסטריאל מתאים מאוד לגברים וגם לנשים. בעבר היה נחשב לעגיל גדול ומגושם למושך הרבה תשומת לב אבל היום הרבה בוחרים לעשות אותו כחלק מעיצוב האוזן שלהם. גם בחורות עדנות שדווקא בוחרות בו כפריט אופנתי ומיוחד.

למבחר עגילי אינסטריאל מעוצבים >>