עגיל ספטום שנקרא גם עגיל שור הוא העגיל שנמצא בגשר האף בין שתי הנחיריים. למרות שהוא נחשב לפירסינג נפוץ במיוחד ולמרות שהיום אנחנו רואים יותר ויותר אנשים הולכים איתו. איכשהו זה עגיל שתמיד נראה מיוחד, מפתיע וחדשני. ברור שעשיית העגיל תגרום לכם להזיל דמעה. וזה בעיקר בגלל המיקום שלו בקרבת העניים ולוא דווקא בגלל הכאב. זה כמובן עלול לכאוב ולהציק קצת בימים הראשונים, אבל אחר כך זה לגמרי שווה את זה.

כי עגיל ספטום יכול להיות האקססורי הקבוע שלכם. כלומר זה אקססורי שיש לכם באופן קבוע כל הזמן ולא צריך להוריד אותו. אבל אם כבר נמאס לכם ממנו, תמיד אפשר להסיר אותו ולתת לחור להחלים. פשוט וקל!

עגיל ספטום תורם לביטחון העצמי. למען האמת, פירסינג מכל סוג שהוא נותן לך להרגיש ממש טוב. ותמיד יש את הדחף ללכת ולהראות את זה לכולם!

בנוסף, לעגילי ספטום יש מבחר גדול של עיצובים. עגילי חישוקים או עגילי פרסה במגוון קטרים, עוביים, סגנונות וצבעים. כך שבאמת יש לכם את החופש לבחור עגיל שמתאים לכם.

כמו כן אנו בפירסינגס מציגים גם מבחר משובח של עגילי ספטום מזוייפים (לא אמיתיים כך שאין צורך בחור) למי שמעוניינ/ת תחילה לנסות לפני שעושים את האמיתי.
משנה לשנה, אנחנו בפירסינגס מעצבים תכשיטי ספטום עדכניים וייחודיים בשלל צבעים מרהיבים, מה שהופך את החוייה לאינסופית.
במבחר קולקצית עגילי הספטום למטה תוכלו למצוא מבחר ספטומים עדינים ואיכותיים מזהב אמיתי, סרג׳יקל סטיל (פלדה כירוגית), ספטום טיטניום, 14/20 גולדפילד ספטום וכסף מצופה זהב ספטום.

למי מתאים עגיל ספטום?

במידה ואתם לא בטוחים אם עגיל ספטום יראה טוב עליכם. תמיד אפשר לנסות עגיל ספטום מזויף קודם. הם זולים, נראים ממש אמיתיים ואין שום מחויבות במקרה שלא אהבתם.

עגיל ספטום הוא עגיל אוניברסלי שנראה ממש טוב כמעט על כולם. בין אם אתם רוקרים, פנקיסטים, היפסטרים או סתם חובבי אופנה מושבעים ללא שום הגדרה. ניתן להרחיב פירסינג ספטום ממש כמו שניתן להרחיב עגילים באוזניים. מה שטוב קל יותר להסתיר הרחבה בספטום מאשר הרחבה באוזניים במידת הצורך.

מידע שכדי לכם לדעת ולוודא עם הפירסר

עובי: 1.2 מ”מ

גודל הקוטר של עגיל ספטום רופאי נע בין 8 מ”מ ל 10 מ”מ. כמובן, שבהתחלה ככול שהעגיל יותר קטן זה עדיף. ככה יש פחות סיכויים שמשהו ייגע בו או יזיז אותו. ובתקופת ההחלמה זה מאוד חשוב להניח לעגיל כמה שיותר ולא לגעת בו סתם.

זמן ההחלמה: 4-6 חודשים

מידת הכאב היא בערך 7 מתוך 10. אבל אחרי זמן (לאחר תהליך הריפוי) בכלל לא מרגישים את העגיל

טיפול בעגיל החדש: חיטוי האיזור פעמיים ביום ולהמנע מלגעת בעגיל (רק כשאין ברירה). וכמובן, להמנע ממגע עם סבון או מוצרי טיפוח למינהם.

מחיר: המחיר כמובן משתנה ממקום למקום. אבל אצל פירסר מקצועי פירסינג ספטום עולה בסביבות ה 180 שקלים

טיפ אחרון: זה עגיל שממש קל להסתיר. וניתן להסתיר אותו ממש מההתחלה, אולי זה טיפה יכאב אבל בהחלט אפשרי.

החלמה מעגיל ספטום חדש

מומלץ להישאר בחודשיים הראשונים עם עגיל שור בסיסי ולחכות עד שהפירסינג באף מתאחה. לאחר מכן מגוון האפשרויות פשוט אינסופי.

אינפקציה בעגיל ספטום

אחד הפחדים מעגיל שור במיוחד בתקופת ההחלמה של העגיל היא אינפקציה או זיהום בעגיל. אם יש לכם אלרגיות בעונות מסויימות או שאתם נותים להצטנן בקלות בחודשי החורף. ההמלצה היא לא לעשות את העגיל העונות הבעיתיות הללו. בחודשי ההחלמה של עגיל החדש מומלץ להימנע כמה שיותר מלגעת בו. ואם אתם מצוננים ומתעשקים הרבה עם העגיל זה עלול להיות טריגר לאינפקציה.

לשמחתכם אין שום בעיה לקנח את האף מידי פעם כשצריך וזה לא אמור להוות בעיה. ואחרי שהספטום החלים לחלוטין לקנח את האף חוזר להיות קל.

לעוד מידע מפורט על טיפול באינפקציה לעגילים חיצוניים

איך להחליף עגילי ספטום?

אז קודם כל לא מומלץ להחליף עגיל לפני סיום תקופת ההחלמה. ובתום תקופת ההחלמה אתם אולי תרצו לקפוץ לפירסר לביקורת. לוודא שהכל בסדר, שהחור החלים לחלוטין ושסוף סוף אפשר להחליף את העגיל.

ניתן להחליף לעגיל פרסה, טבעת לחץ, טבעת סגמט והאהובה עלינו ביותר טבעת קליקר. עגיל קליקר אנחנו הכי אוהבים מהסיבה הפשוטה שקל והכי פחות כואב להחליף אותו. עגיל טבעת קליקר בעל פתיחה וסגירה קלה ומאובטחת.

לעוד טיפים ליעזרו לכם בחלפת עגיל הספטום שלכם

איזה חומרים הכי מומלצים לעגילי ספטום?

לעגיל רפואי ראשוני מומלץ ללכת על טיטניום או זהב 14 קרט. אחרי שהעגיל החלים לחלוטין, וכשאתם יודעים שאין לכם שום רגישות לחומרים שעלולים לעשות לכם אינפקציה. אתם יכולים גם לקנות עגיל ממתכת רפואית.

למבחר המשוגע של עגילי בספטום שלנו