עגיל באוזן
עגילים באוזן

מעוניינים לעשות עגיל פירסינג באוזן?
הצוות שלנו יעזור לכם לעצב אוזן מעלפת מהתחלה ועד הסוף.

לקביעת תור לחצו >>

 

המדריך המלא לעגילים באוזניים וכל מה שאתם צריכים לדעת

 

סוגי עגילים באוזן הם עסק מבלבל! יש המון סוגי עגילים לאוזן אחת קטנה. אז הנה כתבה שתעשה לכם קצת סדר בבלגן.

 

אם אתם רוצים לעשות פירסינג מיוחד ומעניין באוזן, וודאי תשמחו לדעת שלא רק התנוך ניתן לניקוב. למעשה, כל שטח האוזן, החיצוני והפנימי, משמש לפירסינג וחלקם מעניינים במיוחד.

 

במיוחד בשביל זה הרכבנו מדריך קצר לעגילים הנפוצים ביותר.

 

 

 

פירסינג באוזן

 

פירסינג בתנוך האוזן הוא העגיל הישן והנפוץ ביותר. הוא קיים כמעט אצל כל אחד ואחת מאיתנו.
זה עגיל שמאוד קל לעשות אותו והוא בדרך כלל לא כואב. בגלל שאיזור התנוך הוא שומני ולא עוברים בו עצבים מיוחדים תהליך ההחלמה הוא קל ומהיר.
זה פירסינג מאוד מגוון וניתן לענוד עליו עיצובים רבים של עגילים בכל הסיגנונות.

 

עגילים באוזן

עגילי חישוק זהב

כדי ליצור סט עגילים לאוזן מושלם. כזה שלא יוכלו לפספס אותו.. חשוב לדעת מה לשלב ומתי!
כשאנחנו בוחרים עגילים באוזן לנשים אנחנו לוקחים בחשבון אופי, תכונות ומה שחשוב לך לשדר החוצה.

זה נכון שאין יותר מרשים מאוזן מלאה בעגילים. אבל זה מאוד חשוב לתת דגש אמיתי על החורים הקלאסים בתנוך האוזן. כי זה המקום האידיאלי לעגיל גדול, מעוצב ומיוחד שתמיד רואים אותו גם אם השיער שלך פזור.

 

 

עגילי חישוק לרוב נחשבים עגילים בטוחים! תמיד נראים טוב, מחמיאים ממש לפנים ואם יש לך את העגיל הנכון, את תמיד תראי מליון דולר גם כשאת לובשת פיג’מה בבית.
עגילי חישוק זהב לבן עם קריסטלים הם בדיוק אלה שאת לא יכולה בלי. יש אותם בקוטר קטן שיחבק לך את האוזן ולא תצטרכי להוריד אותם לעולם. ויש אותם גם ביותר גדול, שתוכלי לדפוק איתם הופעה בכל יום וכל אירוע!
עגילי חישוק זהב 14k הם לנשים שלא יכולות בלי זהב צהוב, ובצדק! איתם תוכלו לוודא שלא יפספסו שמדובר בזהב אמיתי!
עגילי חישוק זהב עבים, גם אותם יש קטנים ומחבקים שיתאימו לך להכל ולא תצטרכי להוריד אותם אף פעם. ויש אותם גם בגדלים גדולים ככה שישימו לב לנוכחות שלך.

 

הליקס חישוק

 

 

סוגי עגילים באוזן חיצונית  

 

כל מסגרת האוזן, מתחילתה ועד סופה, יכולה לשמש לפירסינג. עגיל טראגוס, לדוגמא, הוא עגיל שעובר דרך חתיכת הסחוס הקטנה שנמצאת מעל תעלת השמיעה שלכם. את העגיל אפשר לשים במאונך או במאוזן ורמת הכאב היא בינונית.  עגיל האנטי-טראגוס ממוקם במשולש הקטן שמעל תנוך האוזן, מול הטראגוס.

 

באופן דומה, פירסינג לעגיל הליקס קדמי נעשה בנקודת החיבור של אפרכסת האוזן לראש. ישנם שלושה גבהים אפשריים, כאשר הנמוך ביותר הוא המומלץ. מאחר ותהליך הפירסינג בסחוס הדק הוא קצר, רמת הכאב נמוכה וזמן ההחלמה גם הוא קצר יחסית.

 

עגיל הליקס באוזן החיצונית עובר למעשה בחלק הסחוס החיצוני העליון של אפרכסת האוזן. עגיל הליקס באוזן הוא עגיל בולט ולכן צריך להקפיד על הטיפול שלו ולשמור עליו מאוד. שלא ייתקע בבגדים, יימעך בשינה או יקבל מכות.

 

עגילים להליקס:

 

עגיל באוזן הליקס הוא עגיל שהיום המון בוחרים לעשות. מה שכיף בעגיל במיוחד הזה זה שהוא לא נחשב למאוד כואב, זמן ההחלמה שלו יחסית קצר והמגוון העגילים שלו מאוד גדול.
אבל כן חשוב לתכנן אותו! שלא תתבלבלו אתם צריכים מראש לחשוב איזה עגילים את אוהבים ובאיזה זווית! הזווית של עגיל חישוק, עגיל ישר או אינדסטריאל שונה! ולכן חשוב להתייעץ עם הפירסר לפני שאתם מתחוררים. ככה שנוכל לתכנן לכם את העגיל בקפידה לפי סוג העגיל שאתם מתכננים לשים.

 

עגיל הליקס קדמי

עגיל מיוחד במינו שיושב בחלק הקדמי של האוזן החיצונית. ניתן לשלב שם עגיל אחד או שניים למראה אוזן עמוסה בסטייל. עגיל שבעזרתו תוכלו לעצב לעצמכם את האוזן המושלמת למראה הורס.

 

חור שני באוזן

גם עגיל שני באוזן נחשב לעגיל באוזן החיצונית! למען האמת היום לכולם יש חור שני ושלישי באוזן. לנשים, לגברים ואפילו הרבה סבתות כבר זורמות עם הטרנד של עגיל שני.
עגיל שני באוזן הוא מאסט לכל מי שרוצה לעצב אוזן כמו שצריך. הוא החור הראשון שאתם צריכים לעשות גם אם אתם לא מתכננים על אוזן מלאה עדיין. עם עגיל שני יש לכם חופש מטורף ואתם יכולין לשחק איתו ולשנות אותו בכל יום ממש כמו עם עגיל ראשון. אתם יכולים לשים את אותו העגיל כמו הראשון או לשלב שני עגילים שונים לאוזן א-סימטרית ולמראה מיוחד יותר.

 

סוגי עגילים באוזן הפנימית

 

את העגיל אפשר למקם גם באזורים שונים בתוך האוזן כמו במקרה של עגיל רוק. זהו אחד העגילים היותר מיוחדים שיש והוא ממוקם בחלק הבולט והשטוח של פנים האוזן. אפשר לשים באזור עגיל אנכי תלוי או כמה עגילים קטנים בצורת משולש או ריבוע. התהליך קצר. רמת הכאב היא נמוכה עד בינונית.

 

פירסינג תעשייתי (העגיל הארוך שחוצה את האוזן), הוא למעשה עובד דרך שני חורים נגדיים. לרוב החורים נעשים בצדדים מנוגדים של אפרכסת האוזן, בחלק העליון. הפירסינג הזה כואב למדי, רק בגלל שנדרשים שני חורים, אבל זמן ההחלמה שלו קצר יחסית.

 

לעומתו, זמן ההחלמה של עגיל דאיית’ הוא ארוך יותר והתהליך כואב מעט יותר. זהו עגיל שעובר בחלק הפנימי ביותר של אפרכסת האוזן, בדיוק מעל הטראגוס.. הפירסינג באזור הזה הוא מורכב בגלל המיקום ועובי הסחוס. החדשות הטובות הן שזהו אזור שמשמש בדיקור סיני לטיפול במיגרנות וכאבי ראש כרוניים, כך שיש לו תועלת רפואית.

 

הליקס לבנים

 

 

פירסינג באוזן הליקס

 

עגיל הליקס הוא הפירסינג הכי פופלרי באוזן אחרי עגילים בתנוך כמובן. ולכן, אתם יכולים לראות אותו על כל כך הרבה אנשים ובכל הגילאים. עגיל הליקס היום נחשב לעגיל כל כך שכיח שגם ילדות בנות 10 ו 11 מגיעות לעשות אותו. היום מכוני הפירסרים כבר הפכו למקום תרבותי שאליו מגיעים הורים וילדים כדי לעשות את הפירסינג הבא שלהם ביחד.

 

אז איך בוחרים פירסינג באוזן?

 

פירסינג בתנוך האוזן הוא הפופולרי ביותר! גם בגלל שניתן להשתגע בעיצוב העגילים שיש וגם כי תהליך ההחלמה מהיר וקל.
קחו בחשבון שכל עגיל אחר באוזן כבר מתחיל להתקרב לעגיל סחוס. מה שאומר שהם כואבים יותר ותהליך ההחלמה שלהם ארוך יותר ודורש טיפול קפדני יותר.

 

לכן, כשאתם בוחרים פירסינג באוזניים תחשבו על כל האופציות השונות ואיזה פירסינג מרגיש לכם הכי נכון.

 

לעוד מידע על טיפול העגילים חיצוניים באוזניים

 

פירסינג באוזן מחיר

 

עגיל פירסינג באוזן שנעשה עם מחט סטרילית אצל פירסר מקצועי. בדרך כלל עולה בסביבות ה 180-250 שקלים לחור עם עגיל טיטניום רפואי קלאסי. כמובן, שאם בחרתם עגיל זהב תצטרכו להוסיף על זה את המחיר של העגיל.

 

עגיל רפואי באוזן

כשאנחנו מדברים על עגיל רפואי הכוונה היא לעגיל הראשון שאנחנו שמים על נקב חדש. העגיל שתצטרכו לבלות איתו במשך כל תקופת ההחלמה עד שתוכלו להחליף אותו. כשאתם בוחרים את העגיל הראשוני הזה חשוב לשים לב לשני דברים עקריים. רשית לחומר ממנו עשוי העגיל! חשוב שהחומר יהיה איכותי שהצבע שלו לא יורד ושהוא לא עלול לגרום לכם לזיהום. ההמלצה תמיד ללכת על זהב, טיטניום או אלומיניום. אלו הם חומרים היפו-אלרנים שתוכלו לענוד בבטחה. שנית, גודל וצורת העגיל! חשוב שתבחרו את הצורה הבטוחה ביותר להחלמה טובה כלומר לא קצר מידי, שיהיה מקום לאיזור להתנפח ולהחלים כראוי. אבל גם לא בולט מידי על מנת שלא יתחכך בדברים, מה שעלול להפריע לתהליך של החלמה טובה. כן, חשוב להתייעץ עם הפירסר על כוונותך בעתיד על מנת שידע לעשות לכם את העגיל בזווית מדוייקת למה שתרצו לענוד בהמשך.

 

חנות תכשיטים אונליין

 

פירסינג היא חנות תכשיטים, עגילים ופירסינגים. כל התכשיטים עוברים בקרת איכות קפדנית על מנת לבטיח שתהנו מהתכשיט שלכם לאורך זמן. כל עגילי הזהב אצלנו עוברים ביקורת של מכון התקנים הישראלי ככה שתם יכולים להיות רגועים שאתם מקבלים את האיכות הגבוה ביותר. ושתוכלו להנות מהעגילים שלכם לאורך זמן רב.

 

עגילים באוזן שמות

 

 

איך לטפל בעגיל חדש באוזן

כל עגיל חדש הוא פצע פתוח ודורש טיפול נכון. גם אם נראה לכם שהכל עבר בצורה חלקה ואין לכם כאבים או נפיחות באיזור העגיל החדש באוזן. עדיין חשוב לשמור על המקום נקי וסטרילי כדי להמנע מזיהומים מיותרים.

אז מה עושים?
1. לאחר שעשיתם עגיל חדש מאוד חשוב לא לגעת בו לפני ששתפתם ידיים היטב
2. ניתן להשתמש במשחת הרגעה שתעזור למקום להחלים בצורה טובה יותר כגון בפנטן פלוס
3. ניתן לרסס מי מלח או תרסיס לניקוי פצעים פעמים ביום
4. תמנעו מלגעת בעגיל מבלי לשטוף ידיים
5. תמנעו מתרסיסי שיער או תכשירי איפור אחרים שעלולים לגעת בעגיל החדש ולזהם אותו

מתי ניתן לחליף את העגילים באוזן?
את העגילים בתנוכי האוזניים תוכלו להחליף אחרי 6 שבועות.
אבל את עגילי הסחוס שלכם תוכלו להחליף רק אחריי 6 חודשים ויותר. ורק אחריי שאתם בטוחים להעגיל ששלכם החלים במלואו!