מה עדיף? פירסינג עם מחט או אקדח?

מחט או אקדח? זאת אחת השאלות שכל אחד שמתכנן לעצמו חור חדש שואל את עצמו?

אם ללכת על מחט או אקדח זה כמובן תלוי בסוג העגיל, המיקום שלו ורמת הרגישות שלכם.

כמובן שאם מדובר בחורים רגילים באוזניים או נזם, אין בעיה ללכת על שיטת האקדח שהוא מהיר יותר, פחות מלחיץ והתהליך נגמר יותר מהר. עגילים רגילים באוזניים ממוקמים באזור לא רגיש ושלא נוטה להזדהם. גם אם כן, די קל לטפל בו. בייחוד שמדובר בילדים שנוטים לזוז הרבה – אקדח הוא המכשיר שאתם מחפשים.

אבל לכל פירסינג או חור אחר (שהוא לא בתנוכי האוזניים או נזם), ההמלצה היא תמיד מחט!

אז מחט או אקדח?

האקדח

תשמרו את האקדח לעגילים בתנוכי באוזניים ולנזם. האקדח החדש של היום הוא מתקדם והעגילים מגיעים סגורים באריזות סטריליות הרמטיות. תודות לאריזות הסטריליות אתם יכולים להיות רגועים שהעגיל שלכם ייצא טוב ומדוייק. האקדח עושה חור בעובי של 0.8 מ״מ והתהליך עצמו מהיר מאוד ולכן הוא מושלם אם אתם קצת מפחדים. אם יש את מוטיב הפחד זאת השיטה הפחות מלחיצה לעשות את החור שלכם. ובנוסף לזה, אין צורך בידע או הכשרה מיוחדת כדי להשתמש באקדח, ומכאן שכל אחד יכול לעשות חור אם יש לו אקדח בבית.

מחט

את המחטים אתם תפגשו יותר מקרוב אצל פירסרים מקצועיים. בעזרתם עושים את כל סוגי העגילים בגוף. פירסרים שעובדים עם מחט הם בעלי המיומנות לעשות החורים בצורה נקייה, יסודית וסטרילית. פירסר מיומן ובעל הכשרה יכול לתכנן את העגיל שלכם בצורה מדוייקת. השימוש במחט מאפשר תכנון מושלם של החור בצורה ישרה ובעובי הנכון לאזור החור החדש.

עשיית חור עם אקדח

האקדח הוא רב פעמי וניתן לשימוש חוזר. וזה מתאפשר כי אף חלק מהאקדח לא באמת נוגע באוזן. העגיל הוא זה שיוצר את החור ונשאר באוזן עם הסוגר. החלק היחיד שנוגע בעור הוא המחסנית פלסטיק שאותו מוציאים וזורקים בתום התהליך.

יש לזכור שגם עגילים רגילים באוזניים עם אקדח דורשים טיפול. כאמור, הם עדיין פצע טרי! זה נכון שרמת הסיכון לאינפקציה באזור זה לא גבוהה. אך אנחנו עדיין צריכים לטפל בפצע הטרי ולמנוע זיהומים אפשריים.

עשיית פירסינג עם מחט

משתמשים במחט לכל ניקוב בגוף לרבות תנוך האוזן. השימוש במחט הוא הרבה יותר בטוח ואף פחות כואב. המחט חלולה ובעלת נקודה חדה ליצירת חור נקי. מכיוון שהמחט חלולה, בעת החדירה, היא מסירה כמות קטנה של עור ורקמות באזור הפצע, ויוצרת מקום לתכשיט ומקום לניקוז הפצע ולהחלמתו.

זה נכון שהרבה מאוד אנשים עושים פירסינגים עם אקדח ולא קורה להם כלום. אבל אנחנו עדיין ממליצים על שיטת המחט לניקוב אידיאלי. המחט היא שיטה מדוייקת שיוצרת חור נקי יותר ופחות כואב.

איפה שעושים את הפירסינג כן משנה! ברור שאתם רוצים לדעת שמי שעושה לכם את החור הוא אדם מקצועי, סטרילי שיודע דבר או שניים על חורים. אדם שידע לעזור לכם בעת הצורך ושזמין לשאלות שיכולות להתעורר בעתיד. אל תתפשרו על איכות הפירסר תשאלו ותבדקו מי הולך לעשות לכם את העגיל החדש שלכם. תבדקו תגובות של אחרים זה מאוד חשוב שתגיעו רגועים ובטוחים שאתם מקבלים את השרות הכי מקצועי שניתן.

מקווים שעזרנו לכם להחליט ותהנו מהפירסינג החדש!

למה עדיף ניקוב עם מחט גם לחורים התנוכי האוזניים?

אקדח היא אחלה שיטה לניקוב חורים בתנוכי האוזניים. עגיל ראשון, עגיל שני, עגיל שלישי ואפילו עגיל רביעי! את כולם אתם יכולים לעשות עם אקדח ללא כל פחד. בייחוד עם אתם קצת חוששים מהתהליך האקדח מאפשר לכם חור מקצועי בצורה מהירה ובטוחה! אבל אם בתוכנית שלכם היא לעשות כמה עגילים ולעצב את החורים שלכם במיקום מדוייק. מחט היא בהחלט הכלי המתאים לעבודה.

האם ניתן לשים עגילי חישוק כעגיל רפואי בתנוכי האוזניים?

כשעושים עגילים חדשים בתנוכי אוזניים האם ניתן לשים עגילי חישוק או שעגילים רפואיים חייבים להיות צמודים?
כן, אבל כמובן שזה תלוי איך אתם הולכים לעשות את העגילים שלכם.

במידה ואתם בוחרים לעשות את העגילים עם אקדח. האקדח מכריח אותכם לענוד עגילים צמודים בתקופת ההחלמה ורק אחרי תקופה של בערך 3-6 שבועות תוכלו להחליף לעגילי חישוק.

אבל אם החלטתם ללכת על שיטת המחט אז מבחר העגילים הרפואיים שלכם מתרחב. וברור שתוכלו לבחור עגילי חישוק כהעגילים הרפואים שלכם. מחט מאפשרת להכניס כמעט כל עגיל שאתם רוצים! כך שההחלטה היא בעיקר שלכם. אבל אנחנו כן ממליצים ללכת על עגילים קטנים וקצרים שעשויים מחומרים ביפו-אלרגנים כמו מזהב או מטיטניום.
קחו בחשבון שנקב חדש הוא נחשב כמו כל פצע פתוח ואתם רוצים לוודא שהוא לא יתקע לכם בבגדים, בשער או בכל דבר מסכן אחר. ולכן, אנחנו ממליצים לבחור עגלים עם סיכון קטן יחסית.

טיפים לטיפול העגיל שלכם

מעבר לחנות העגילים שלנו