נהנים עם דאיית’ פירסינג

עגיל דאיית’ הוא אחד מתכשיטי הפירסינג היותר פופולרים, ולכן אנחנו עובדים קשה כדי להביא מגוון תכשיטים חדשים כל הזמן.

עגיל דאיית’ לב

פירסינג הלב הקלאסי. פירסינג דנת בצורת לב היא בחירה שכיחה בקרב הלקוחות שלנו בגלל שהם תמיד נראים טוב ובולטים.

חישוקים או קליקרים

החישוק האגדי. כל הכיף עם חישוקים זה שהם נראים נהדר בכל פירסינג. אצלנו תוכלו למצוא מגוון רחב של חישוקים: טבעות סגמנט, טבעות לחץ וטבעות רגילות. חישוקים עשויים מטיטניום, פלדת אל-חלד או כסף בצבעים שונים כגון: כסף, זהב, שחור וכו. כאשר ניתן למצוא חישוקים חלקים או משובצים באבנים צבעוניות.

טכנולוגיה חדשה מביאה לנו את עגיל החישוק החדש, קליקר! זה עגיל חישוק רגיל עם כל העיצובים שאנחנו אוהבים. אבל הוא תפתח בקליק ונסגר בקליק. כן, שמעתם נכון! אין יותר לעבד כדורי לחץ או להילחם שעות עם חישוק טוויסט שלא נפתח! עכשיו אתם יכולים להיות ממבחר עגילי חשיוק מושלמים שפשוט אל לשים!

לקולקציה המלאה של חישוקי קליקר

עגיל דאיית’ בננה

ברבלים מעוגלים הם גם בחירה מצוינת אם אתם רוצים פירסינג דאיית’ חדש שתהליך הריפוי שלו יעבור בצורה יותר חלקה ופחות מורגשת. הם גם נהדרים במקרה שאתם רוצים להסתיר אותם בעבודה או בבית הספר. המראה הכללי להם הוא מאוד עדין זה מופיעה כמו זוג חרוזים קטנים ולא בולטים.

אתם מוזמנים לחלוק אתנו את הדרך האהובה עליכם לענוד דאיית’ פירסינג ולשאול שאלות בפורום שלנו.

עגיל דאיית’ טיפול והחלמה

בהתאם לזה שעגיל דיית’ הוא עגיל שממוקם באיזור הסחוסי הפנימי של האוזן. ולכן, תהליך ההחלמה של העגיל הוא קצת יותר מורכב וארוך. לעגיל מסוג כזה לוקח בין 6 ל-10 חודשים עד שוא מגיע להחלמה מלאה. וכמובן, שמהירות ההחלמה תלויה בטיפול שלכם! תמיד טוב לוודא שיש לכם ספריי ניקוי או מי מלח בשליפה.

טיפים להחלמה מהירה:ֿ
1. אל תגעו בעגיל! הידיים שלנו אף פעם לא נקיות ועלולות לגרום לזיהום מיותר. אם אתם חייבים לגעת בעגיל במקלחת זה המקום הבטוח ואחריי ששתפתם ידיים הייטב עם מים וסבון.
2. תמנעו מלהיכנס לים, ברכה או כל מאגר מים אחר.. המים שם לא נקיים! ולכן, עדיף לכם פשוט להתרחק מהם בתקופה הראשונה.
3. אל תמהרו להחליף את העגיל הראשוני שלכם. חשוב שתבחרו לכם עגיל שתוכלו לחיות איתו בשלום לפחות בחצי שנה הראשונה ויותר. ככול שתצליחו להישאר איתו יותר זמן הוא יחלים יותר טוב!

לעוד מידע על טיפול בעגיל חיצוני