אז איזה עגילים מותר בצבא?

אז כפי שבטח כבר שמעתם, בצבא אין הרבה התחשבות בחובבי העגילים שביננו. לצערי החוק היבש של הצבא לא מאפשר יותר מעגיל בודד צמוד על כל אחד מתנוכי האוזניים ושהעגיל לא יחרוג מתנוך האוזן לבנות. ולבנים חל איסור מוחלט לענוד עגילים, קטנים ככול שיהיו.. sorry guys.. אותו חוק ״העגילים״ נכון גם בקבע.

אז פירסינג באוזן בצבא לא ממש מתאפשר קטן ככול שיהיה.

שמירה על פירסינג בצבא

בטח כבר התחלתם לחשוב איך זה בכל זאת אפשרי לשמור על העגיל בתקופת הצבא. ולשים את העגילים רק בלילה ובסופי שבוע זה גם לא פיתרון אידיאלי. בגלל שלשחק יותר מידי עם העגיל עלול לגרום לכם לזיהומים ואינפקציות.. ובכלל מה תעשו עם יש הקפצה באמצע הלילה?

אז עוד לפני שהתגייסתם, אתם כבר יכולים להצהיר על השבוז הראשון שלכם. אבל לפני שתגידו נואש, יש כמה עגילים שקופים וסולידיים שכדאי לכם להכיר ויש סיכוי שהם יצילו לכם את הפירסינג האהוב. זה כבר עזר לחיילים ביחידות מסויימות ואפילו היו שהצליחו להסתיר פירסינגים בגיוס, אז אם יש סיכוי שזה יעבוד לכם, שווה לנסות.

אז נא להכיר את עגילי הסיליקון לאוזן שנקראים גם קיפרים לפירסינג או עגיל רפואי שקוף. הרעיון העיקרי זה שמדובר בעגיל שקוף לאוזן שכמעט ואין לו נוכחות כך שכמעט ולא שמים לב אליו.

הליקס בצבא

לכל הבנות שתכננו להסתיר אותו עם השיער כדי שתדעו שזה לא כל כך קל. הצבא במיוחד בהתחלה מחריכים אותכן לאסוף את השיער בצורות מסויימות. ולכן זה עלול להיות קצת קשה להסתיר את העגיל עם השיער.

למרות שהליקס הוא עגיל די בולט, יש ‫עגיל שקוף להליקס שהוא גם משמש כעגיל קיפר להליקס. אפשר לנסות להתאים עגיל קטן שיהיה יותר סולידי ופחות מורגש לעין.

עגילים שקופים לצבא – נא להכיר:

עגילים אלו מגיעים בעוביים ובאורכים שונים והם משמשים כקיפרים לטרגוס והליקס, לדיית’ וקונצ’, ולשמחתנו, היום גם יש לנו קיפרים ללשון.

לקולקציה המלאה של העגילים השקופים שלנו

ומה עם עגילים שלא רואים?

עגילים שלא רואים לא מפריעים לאף אחד. עגילים בטבור, עגיל בפטמה או עגילי ספטום זה עגילים שקל להסתיר ולא רואים אותם. ולכן, מה שלא רואים לא נחשב אתם יכולים להמשליח לענוד אותם ללא חשש. ואם אתם רוצים להיות על בצד הבטוח גם להם יש עגילים שקופים שעוד יהפכו את העגיל לעוד יותר פחות בולט.

מה שכן, אם אתם לוחמים ואתם לקראת אימונים קשים שכוללים נשיאת מטענים וזחילות מרובות. אנחנו בכל מקרה ממליצים להוריד את העגילים מחשש שאלו עלולים להתפס במשהו או לקבל מכה ולהוביל פציעות מיותרות ומאוד כואבות. ואם אתם בתנאי שטח זה עלול גם לגרום זיהומים מיותרים.

מה לגבי עגיל חדש או קעקוע במהלך השירות בצבאי?

אסור. כל קעקוע קטן ככול שיהיה או עגיל חדש הם אסורים. אם יש לכם מפקד גבר שזה לא מפריע לו או שרק ידרוש ממכם לשים על סלבטר אחלה. אבל קחו בחשבון שאם תופס אותכם משטרה צבאית הם יעלו אותכם למשפט ורוב הסיכויים שגם ככה תצטרכו להוריד אותו. וגם המפק שלכם לא יוכל לעזור במקרה כזה.

לסיכום

אז בגדול מה לעשות עם הפירסינג בזמן הצבא תלוי בהחלטה שלכם. אנחנו ממש לא מעודדים אותם לשים עגילי פירסינג בזמן השירות. ולא היינו רוצים שתסתבכו ותעלו למשפטים בגלל עגיל או גרוע מכך תפצעו בגללו. ולכן, כל השימוש בעגילי קיפר הם בגדר המלצה בלבד כדי שתוכלו לדעת איזה אופציות עומדות בפניכם.

שיהיה גיוס קל ומהנה לכולם.