עגיל בשפתיים – פירסינגס

עגיל בשפתיים היא הגדרה מאוד רחבה של כל מיני עגילים שממוקמים באיזור השפתיים. יש המון סגנונות של עגילים בשפתיים. מעל, מתחת, במרכז או בצד הם כולם עגילים באיזור בשפתיים והם שונים אחד מהשני. הינה הסבר קצר על כל אחד מהם:

לאברט

עגיל לברט לרוב ממוקם באמצע השפה התחתונה. אני מכלילה אותו בעגילים לשפתיים למרות שבתכלס, הפירסינג עצמו נמצא בעור מתחת לשפתיים.

פירסינג לאברט נראה ממש טוב עם עגיל חישוק חלק, טבעת לחץ, עגיל פרסה או עגיל ישר עם סיומת שטוחה.

מונרו

עגיל זה קרוי על שמה של הדוגמנית מרלין מונרו ועל הנקודה שהייתה לה מעל השפה השמאלית. פירסינג מונרו מדמה את המראה המיוחד של מרלין עצמה.

כמו בפירסינג הלאברט, גם בעגיל המונרו החור הוא לא ממש על השפתיים אלא על העור מעל.

העגיל האידיאלי למקום הינו עגיל ישר עם סיומת שטוחה, וזאת על מנת להבטיח מקסימום נוחות בפה.

הרוב הולכים עם עגיל נקודה וכך משיגים את המראה הכי קרוב לכוכבת. אבל יש הרבה עיצובים מעניינים לעגילי מונרו שמסתיימים עם קריסטלים או תליונים.

וכמובן שאם אתם רוצים את אותו הלוק רק בצד הימני של הפה, אז אתם מעוניינים בעצם בפירסינג מדונה.

מדוזה

פירסינג מדוזה הוא פירסינג שאנחנו מתחילים לראות הרבה בקרב נערים ונערות רבים.

בדומה לפירסינג לאברט ומונרו גם זה פירסינג שמתבצע מעל השפתיים באמצע – בדיוק מתחת לספטום.

הרבה בוחרים לשלב את עגיל המדוזה בצרוף לעגיל נזם או ספטום. כך שיחד ניתן לעשות שילובי עגילים מגניבים שימשכו את תשומת הלב של כולם.

לא צריך עגיל משוגע כדי להבליט את הפירסינג. בגלל המיקום המרכזי שלו על הפנים הוא מושך אליו הרבה תשומת לב. ולכן, מספיק להיצמד לעגיל נקודה ישר עם סיומת שטוחה, על אף שגם עגילים עם קריסטלים נראים שם מעולה!

עגיל בשפה התחתונה

פירסינג בשפה התחתונה ניתן לעשות בכל מיני אופנים. הפופולרי ביותר יהיה עגיל לאברט פשוט שממוקם קצת מתחת לשפה. ניתן לעשות אותו באמצע או בצד (סיידליפ) והרבה בוחרים לענוד בו עגיל חישוק או עגיל נקודה.

ואם רוצים יותר מחור אחד, אז השמיים הם הגבול עם מה שניתן לעשות. שני חורים בשפה התחתונה בצד, שני חורים אחד בכל צד (דמוי נחש), חור אחד מתחת לשפה ואחד בשפה באמצע וכו.

האם ניתן לעשות ישר עגיל חישוק בשפה התחתונה?

גם בעגיל לאברט וגם באו סיידליפ/ים למיניהם ניתן לשים עגיל חישוק כעגיל רפואי. אבל זה קצת פחות נוח בתקופת ההחלמה. בהתחלה האיזור מתנפח וכדי להמנע מלחץ על האיזור, שמים חישוק שהוא גדול יותר מהשפה. אז כשהנקב מחלים החישוק ייפול לצדדים. ואז מומלץ להחליף לחישוק יותר קטן. אבל בעיקרון זה אפשרי וצורת העגיל לגמרי תלוייה בעדיפות שלכם.

לעוד מידע על עגילים אוראלים

עוד טיפים לטיפול בעגילים פנימים

עגיל בשפתיים מזויף

אז כן, היום ניתן להשיג פירסינגס מזויפים גם לשפתיים 🙂 והם נראים ממש כמו הפירסינג האמיתי! הכי פופולרי אצלנו הוא פירסינג סיידליפ מזויף. בחישוק בודד או כפול וניתן לרכוש גם פירסינג מזויף עם מגנט שמדמה עגיל לברט.

אם יש עוד עגילים שלא הוזכרו כאן אבל הייתם רוצים לשמוע עליהם או שיש לכם שאלות ספציפיות נשמח שתצרו איתנו קשר כאן, בפרום או בוואצאפ 🙂