אז מה עושים עם עגיל בפופיק בהריון?

אין ספק שעגיל בפופיק הוא אחד העגילים היותר כיפיים, מרגשים וסקסיים שיש. אך כשנכנסים להריון תמיד עולה השאלה האם אני צריכה לוותר על העגיל בטבור בהריון?

התשובה היא לא. אם הפירסינג שלך החלים בצורה מלאה (כלומר שהוא בן יותר מחודש) והוא בריא לחלוטין. אין שום סיבה רפואית למה לא לשמור על העגיל בטבור גם בזמן הריון. זכרי הפופיק מסמל את הנקודה בה את היית מחוברת לאימך אך אין לזה שום קשר לתינוק בתוכך. כך שאין שום סיבה אמיתית לוותר עליו.

עגיל לפופיק בהריון

כשהבטן גדלה בזמן הריון, עגיל בטבור עלול להפוך למטרד. עגיל בטבור בהריון מתקדם יכול להיות פחות נוח. מתיחת העור באזור העגיל יכולה לגרום לכאבים ואף לזיהומים מיותרים. את צריכה לשים לב שאין לך שום אדמומיות מסביב לעגיל דבר שבדרך כלל מצביע על זה שהעגיל נהיה צמוד מידי. בנוסף יכול להיות שהעגיל יתחיל להתחכך בחולצה ואפילו להיתפס בה – וזה יכול להיות ממש כואב.. במצבים כאלה ממש מתחשק לך פשוט להוציא את העגיל.

אך למזלנו יש פירסינג להריון שמיועד לשמור על העגיל בפופיק בהריון! פירסינג להריון עשוי מחומר גמיש ורך שנקרא ביו פלאקס, ובגלל הגמישות שלו, הוא הרבה יותר נוח. בנוסף ניתן למצוא  אותם באורכים ארוכים יותר ומותאמים יותר לבטן גדולה והריונית.

לאלו מכן שרק עכשיו עשו את העגיל ואז גילו שהם בהריון, במקרה כזה עדיף לכם פשוט להוציא את העגיל ולמנוע אפשרות לזיהומים לא נחוצים בזמן הריון. תמיד תוכלו לעשות עגיל נוסף אחרי הלידה – במקרה ועדיין תרצו.  

האם עגיל בטבור עלול להזיק להריון או לתינוק?

ממש לא! אין שום סכנה לא להריון או לא לתינוק חלילה! כמובן שאם אתן מרגישות לא בנוח עם הנושא פשוט כשאתן מתחילות לחשוב על אפשרות של הריון פשוט תורידו את העגיל ותנו לחור להתחיל להצתמצם.

האם החור מתרחב בזמן ההריון?

יש סכנה של התרחבות. כל הבטן מתרחבת ונמתחת ובהתאם גם איזור הפופיק והעגיל.

לקולקציה המלאה של עגילים להריון