עגיל סמיילי 🙂

עגיל סמיילי הוא מיוחד מאחר והוא בלתי נראה, עד שאתם מחייכים – ומכאן השם שלו. הוא יכול להיות הסוד הקטן שלכם עד שאתם מחליטים לחשוף אותו.

אבל, קחו בחשבון שהוא לא מתאים לכל אחד. יש מספר מגבלות כגון ברזלים על השיניים, דלקות חניכיים או שהאזור פשוט קטן מדי.

האם פירסינג סמיילי כואב?

עגיל סמיילי נחשב לעגיל לא כואב. התהליך כולו הוא מהיר יחסית ולוקח כמה דקות לכל היותר. מאחר ומדובר באזור שבו העור דק, תהליך החירור לוקח מספר שניות ואינו דורש הפעלת לחץ. לכן, מבחינת רמת הכאב, הכאב הוא נסבל לחלוטין.

עבור פירסינג סמיילי עגיל מומלץ הוא עגיל עשוי טיטניום לבעלי עור רגיש או עגיל זהב 14 קראט. שימו לב שעגיל מצופה זהב יכול לגרום לדלקות ואלרגיות.

איך מחטאים עגיל סמיילי?

מאחר ואזור הפה הוא בית גידול לחיידקים, יש לוודא שהוא נקי. כאמור, יש לשטוף את הפה פעמיים ביום עם תמיסת מי מלח. לשטוף את הפה עם מים אחרי האכילה ולצחצח שיניים פעמיים ביום ויותר. מומלץ להשתמש במשחת שיניים בעלת טעם עדין. מומלץ לא להשתמש במי פה, אבל אם מוכרחים, אז ללא אלכוהול.

טיפים לטיפול בעגיל

כדי לזרז את תהליך ההחלמה יש לנקות בכללים הבאים, לפחות במהלך בשבועיים הראשונים:

– אל תשחקו בפירסינג עם הידיים או עם הלשון, כדי למנוע זיהומים.

– הימנעו מעישון, אלכוהול ומאוכל חריף או חומצי, כמו עגבניות או תפוזים.

– הימנעו מנשיקות שעלולות להכניס חיידקים חדשים לפצע.

– השתדלו לדבר כמה שפחות ולסמס כמה שיותר, כדי למנוע תזוזה של העגיל. 

לעוד מידע מפורט על טיפול בעגילים פניים

הסכנות ותהליך ההחלמה

ההחלמה בדרך כלל לוקחת עד שלושה חודשים, עם טיפול נכון. בהתחלה אולי תרגישו מעט כאב ונפיחות, שאמורים להעלם בהדרגה. אבל, כאשר יש הפרשה ירוקה או צהובה מהאזור, האזור חם למגע או מראה סימנים אחרים לדלקת, גשו לרופא במהירות.

הסכנות העיקריות בפירסינג כזה הוא נסיגת חניכיים או פגיעה בשיניים ולכן כאשר עושים עגיל סמיילי פירסינג מקצועי הוא חשוב ביותר. פירסר מוסמך יידע לשים את העגיל המתאים במקום הנכון, כך שלא ישתפשף בחניכיים או בשיניים. וכמובן יש לוודא שהפירסר מחטא את העגיל טוב טוב לפני החירור.

איך אפשר להסתיר עגיל סמיילי?

זה עגיל שלא כל כך אפשר להסתיר. אלא אם אתם פשוט מחייכים בפה סגור 😊. אבל כן ניתן להצניע אותו עם עגיל בצורת בננה או עגיל קיפר שקוף. האומנם, זה לא מעלים אותו לחלוטין. אבל זה בהחלט מצניע אותו עד רמה שכמעט ולא ישמו לב שהוא שם. וכמובן, שזה גם תלוי במבנה הפה יש אנשים שיענדו עגיל בננה ולא יראו אצלם כלום גם כשהם מחייכים. ויש כאלה שרואים את כל החניכיים להם בחיוך ואז יותר קשה להסתיר את העגיל.

כמה עולה לעשות עגיל סמיילי?

אז במקום מקצועי תתכוננו לשלם בין 120-180 שקלים. לכו למקומות מוכרים ששמעתם עליהם המלצות טובות. בחירת הפירסר כאן הוא חשוב מאוד. זה עגיל שצריך לדעת לעשות כמו שצריך לא גבוהה מידי לא נמוך מידיי כדי לא לגרום לבעיות.