אופציות תשלום
בעת ביצוע תשלום על רכישה בעמוד קופה, ולנוחיותכם, ישנן 4 אופציות תשלום:

1. תשלום מאובטח באמצעות כרטיס אשראי – במידה ובחרתם באופציה זאת, עליכם להזין את מספר הכרטיס בדף התשלום המאובטח באופן עצמי. לאחר שהתשלום בוצע בהצלחה, ישלח אליכם לכתובת האי מייל שהזנתם חשבונית רכישה עם פירוט המוצרים וסך הסכום ששילמתם.

2. תשלום באמצעות ביט/פייבוקס – במידה ובחרתם באופציה זאת, יופיע לכם מספר טלפון אליו תתבקשו להעביר את התשלום. לאחר שהתשלום בוצע בהצלחה, ישלח אליכם לכתובת האי מייל שהזנתם חשבונית רכישה עם פירוט המוצרים וסך הסכום ששילמתם.

3. תשלום מאובטח באמצעות פייפאל – בחירה באופציה זאת תעביר אתכם לדף מאובטח של פייפאל בוא תתבקשו למלא את פרטיכם ולחייב את חשבון הפייפאל שלכם. לאחר שהתשלום בוצע בהצלחה, ישלח אליכם לכתובת האי מייל שהזנתם חשבונית רכישה עם פירוט המוצרים וסך הסכום ששילמתם.

4. תשלום בחיוב טלפוני – במידה ובחרתם באופציה זאת, יופיע מספר טלפון אליו תתקשרו בכדי למסור את פרטי כרטיס האשראי לאחד המוכרים בחנות, והוא/היא יעבירו את העסקה במסוף בשבילכם. בתום החיוב, ישלח אליכם לאי מייל פרטי חיוב עסקה.

מחירים
המחירים באתר כוללים מע”מ, אלא אם צוין אחרת.
כל ההזמנות כפופות לזמינות המלאי ואישור מחיר ההזמנה. אמנם אנו מנסים להבטיח שכל הפרטים, התיאורים והמחירים המופיעים באתר זה מדויקים, אך עלולות להתרחש שגיאות. אם התגלתה שגיאה במחיר, נודיע לכם על כך בהקדם האפשרי, וניתן לכם אפשרות לאשר מחדש את הזמנתכם במחיר הנכון או לבטל אותה. אם איננו יכולים ליצור איתכם קשר, אנו נתייחס להזמנה כמבוטלת. במקרה זה, תקבלו החזר כספי מלא.

כרטיסי אשראי שאנו מכבדים

כל התשלומים חייבים בסיום ההזמנה. במידה ולא התקבל תשלום או אמצעי התשלום נדחה, ההזמנה לא תבוצע והפריטים לא יישלחו. הקונה מפקיע את הבעלות על פריטים כלשהם עקב אי תשלום. אנו מקבלים את רוב כרטיסי האשראי העיקריים, כולל ויזה, מאסטרקארד ו- American Express. אנו מקבלים גם את Paypal כאמצעי תשלום שדרכו ניתן לשלם עם כרטיס אשראי.

פרטי חיוב

כל פרטי החיוב שנמסרים חייבים להיות אמיתיים ומדויקים. מסירת כל מידע לא אמיתי או לא מדויק מהווה הפרה של הסכם זה ועלול לגרום לביטול ההזמנה. אחרי קבלת ההזמנה אנו עשויים לבקש ממך מידע נוסף. אנו שומרים לעצמנו את הזכות לסרב או לבטל הזמנה מכל סיבה שהיא, לרבות אי זמינות המוצרים שנרכשו במלאי, אי דיוקים, או שגיאות בפירוט מוצר או תמחור, או בעיות שזוהו על ידי מחלקת אשראי. אם הזמנתך תבוטל, לאחר חיוב כרטיס האשראי שלך (או אופן חיוב אחר), אנו נזכה את כרטיס האשראי שלך בסכום החיוב. אנו ניצור איתך קשר אם הזמנתך כולה או חלקה מבוטלת או אם נדרש מידע נוסף בכדי להשלים את הזמנתך.