עיצוב אוזניים היא אומנות בה אנו מתאימים את סוג ואופי העגילים בצורה אישית ומדוייקת לאוזן הלקוח. וכך יוצרים מראה מדויק, אסתטי ומיוחד שמותאם בדיוק לאוזן.

בפירסינגס אנחנו משתמשים במונח עיצוב אוזן לתיאור חווית קנייה ייחודית. בה המעצב והלקוח מעצבים את מיקום העגיל, סוג העגיל והעיצוב שלו בצורה מותאמת אישית לאוזן הלקוח. אנחנו עובדים בשיתוף עם הלקוח מתוך הבנה שהאוזן שלנו מייצגת כל אחד ואחת בצורה שונה ואוטנטית, ולכן, לא יכולה להיות זהה בין אנשים שונים. ובין אם אתם אחרי חור חדש או רק סט עגילים חדש ומיוחד לכם אנחנו כאן כדי לעזור לכם להגיע לתוצאה הטובה ביותר.

כאן בפירסינגס אנחנו עוזרים לכם לשדרג את לוק האוזן בצורה בטוחה ומקצועית. שירותי החירור שלנו מתבצעים בצורה סטרילית ומדויקת לעגיל שאתם רוצים. בעת קביעת התור הפירסר שלנו ייתן לכם הכוונה מלאה על איזה סוג פירסינג ועגיל יתאים לכם למבנה האנטומי של האוזן שלכם. וכמובן באיזה שיטת חירור מומלצת לכם לעשות מחט או מהדק (אקדח).

מה אם עיצוב אוזן עגילים לחורים קיימים?

תוכלו לבחור ממבחר עגילים ענק שכולל בתוכו עגילים אופנתיים מכסף, טיטניום או זהב.

עיצוב אוזניים מחיר

מחיר העגילים משתנה בהתאם לחור ממנו הוא מיוצר ולצורתו. אצלנו תוכלו לקנות את העגילים בזוגות או בבודדים על מנת להבטיח לכם עיצוב אוזן מדוייק וייחודי.

לא בטוחים איך להתחיל וכמה עולה עיצוב אוזניים? אתם מוזמנים להסתכל על העגילים שלנו באתר ולגלות שאתם יכולים להתאים את סט העגילים החדש לכיס שלכם!

מוכנים לחור חדש? התקשרו עכשיו וקבעו תור או תגיעו אלינו ונשמח לעזור!

עיצוב אוזניים עגילים

אם תמיד רציתם לסדר את האוזן שלכם עם העגילים שבאמת יתאימו ויחמיאו לכם, הגעתם למקום הנכון. אצלנו תוכלו לקבל עזרה וייעוץ לאיזה עגילים יתאימו בצורה מדויקת למבנה וגודל האוזן שלכם. ככה תוכלו לוודא שהעגילים שבחרתם מתאים ופרופורציונליים לאוזן שלכם.

כשאנחנו בוחנים עיצוב אוזן אנחנו בוחרים עגילים שמתאימים לאוזניים. תוך מתן התייחסות אמיתי למבנה האוזן וגודלה. ככה שסגנון העגילים שלכם ייצרו לכם את הלוק שתמיד חלמתם עליו.

שרותיי עיצוב אוזניים

שרות שייתן לכם הסתכלות מקצועית על האוזן שלכם. פירסר מעצב מנוסה שיוכל לתת לכם