בחירת עגילי הערב יכולה להיות משימה כלל לא קלה ולעיתים אף מתסכלת. זה כמובן מצוין שיש מבחר אך לפעמים דווקא המבחר יכול להיות קצת מבלבל. אם הסיטואציה נשמעת לך מוכרת אז את לא לבד, אין בחורה שלא נתקלת בדיוק באותה הבעיה כמוך.

סוג העגילים צריך להתאים לאירוע

למען האמת אישה ממוצעת מבלה 90 דקות בשבוע מול הארון ומתלבטת מה ללבוש. כך גם עגילים, ותכשיטים בכלל, אינם בחירה יותר קלה. הנה כמה טיפים שיעזרו לכן לדפוק הופעה.

את לא צריכה עגילים אלגנטיים ומהודרים אם את הולכת לשבת בפאב עם חברים. לסוג בילוי כזה את צריכה עגילים מודרניים שיתאימו לך לבגדים ולמקום, כמו למשל עגילים גיאומטריים או עגילי שמש.

נשים רבות עושות את הטעות הנפוצה בכך שהן פשוט לא חושבות על התאמת התכשיטים למקום אליו הן רוצות לצאת.

ללבוש מקושקש נדרש ממך לבחור עגילים פשוטים.

כך שאם בחרת ללבוש אוברול או שמלה מודפסת וצבעונית תצטרכי ללכת עם עגילים פשוטים ונקיים.

תשקלו עגילים שעשויים רק מכסף ללא אבנים – בצבע אחיד, ותמנעו מעגילים גדולים ודומיננטיים.

גם סוג הבד משפיע ודורש מחשבה. עם בחרת בגד מבריק או מלא בקרעים, תכשיטים גדולים ודומיננטיים עלולים להפריע להופעה שלך.

בחרי בעגילים שמבליטים ומחמיאים לפנים שלך.

נכון שצריך להתחשב בלבוש הכללי שלך, אך אם את רוצה שהפנים שלך יהיו מרכז ההופעה בחרי עגילים בעלי נוכחות מתאימה. וכפי שאת כבר מבינה, כן, תענדי את העגילים הבוהקים והמנצנצים, אלו שידגישו לך את העניים.

וכמובן שיש להתחשב בצורת הפנים שלך. בחרי את זוג העגילים שידגישו ויבליטו את הפנים שלך ואותך.

לדוגמא, בנות עם פנים בצורת לב, צריכות לשקול עגילי טיפה ללא פרנזים בתחתית, ונשים עם פנים מאורכות צריכות לשקול עגילים צמודים ועגילים מרובעים כדי להדגיש את עצמות הפנים שלהן.

עגילים שמחמיאים לצבע העור

העגילים לא צריכים להתאים רק לבגדים שבחרת, מאוד חשוב לדעת לבחור עגילים שידגישו את גוון עורך בצורה טובה.

עגילי כסף מתאימים כמעט לכל גוון עור. עגילי זהב מדגישים את תווי הפנים של נשים עם גוון עור ושיער כהים, ולבהירות שביננו, עגילים בצבע כסף או עגילים בשיבוץ קריסטלים יעשו את העבודה.

שילוב של צבעים חמים עם קרים

לשימוש בצבעים חזקים כמו אדום, סגול או ורוד יש  נוכחות, והם בדרך כלל נראים ממש טוב עם פריטי לבוש בצבע שחור ולבן.

האם ניסית פעם לשלב אותם עם צבעים קרים?
תכשיטים בצבעים כאלה בדרך כלל משתלבים נפלא עם בגדים חלקים בצבע כחול או סגול. לדוגמא, עגיל אדום יכול להשתלב בצורה מהממת עם חולצה בצבע כחול רויאל, שילוב כזה מדגיש גם את העגיל וגם את החולצה בצורה מושלמת.

שילוב של צבעים קרים עם חמים

בעולם האופנה שילוב צבעים היא תורה שלמה, והרבה מעצבים פונים לגלגל הצבעים כדי לקבל רעיונות חדשים.

גלגל הצבעים מלמד אותנו שיש גוונים חמים וקרים אשר מתערבבים טוב יחד. לדוגמא, עגילים עם אבנים בצבע ירוק כהה וכחול כהה יבלטו על בגד צהוב או כתום.

ובעצם כל הכיף בעגילים ותכשיטים זה ליצור בעזרתם שילובי צבעים מיוחדים וייחודיים שידגישו את השונות שלך ויחמיאו להופעה שלך.

קריסטלים הם בתפקיד החברה הכי טובה

זה לא חדש, הרבה מאוד מהתכשיטים בימינו משובצים עם קריסטלים, ויש לזה סיבה טובה הם הולכים פצצה עם הכול!

אם את לא בטוחה איזה עגיל יתאים להופעה שלך, ענדי זוג עגילים קלאסיים צמודים עם קריסטל זירקון. עגילים קלאסיים אלו נראים ממש טוב תחת כל תאורה ומחמיאים לכל צבע שתבחרי ללבוש באותו אירוע.

עגילי פנינה ובגדים בצבעי הים

הפנינים מקורם בים ולכן זאת לא הפתעה גדולה שהם נראים הכי טוב עם צבעים אלו. עגילי פנינה יראו מעולה על כל קשת צבעי האקווה ועד הכחולים הכהים, הירוקים הכהים ואף אפורים.

זהב, שחור ולבן

זהו שילוב מנצח, פשוט וקלאסי, שתמיד טוב לחזור אליו, ואינו מאכזב אף פעם. שמלה שחורה קלאסית תיראה במיטבה עם זוג עגילים מוזהבים.

עגילים בצבע זהב או עם אבנים/קריסטלים בצבע שחור נראים כמו גלריית אומנות על שמלה פשוטה – חלקה בצבע לבן או שחור.

שילוב של בגדי אביב וקיץ עם צבעים קרים

הבגדים האווריריים שהאביב והקיץ מציעים לנו משתלבים נהדר גם עם צבעים קרים. תנסו עגילי קריסטל בצבעי כחול וירוק עם בדים בצבעי קרם-חום או עם הדפס.

שילוב עגילים בהופעה שלכם זאת אומנות!

ולמרות כל זה את כנראה עדיין תמצאי את עצמך לא פעם אבודה מול המראה ולכן המלצה אישית שלי תמיד תדאגי שהיו לך את ה go to עגילים. אלו שתמיד נראים טוב עם הכול ואת תמיד מרגישה איתם הכי יפה. אלו שעונים על ההגדרה של: עגילים ארוכים לכל אירוע, עגילי כסף תלויים או עגילים ארוכים לאירוע.

שילוב זה לעיתים לוקח זמן וניסיון, אני מקווה שהכתבה נתנה לכם כמה טיפים טובים איך לבחור את עגילי הערב הכי מתאימים עבורכם, שיבטיחו לכם הופעה מושלמת, שיתאימו גם למקום, לאירוע ולבגדים שבחרתם. אם יש לכן שאלות או שאתן סתם רוצות להתייעץ אתן מוזמנות להגיב פה או לכתוב לנו בפורום.     

לקולקציה המלאה של עגילים לארועים