שוקלים לעשות עגיל חדש? חשוב שתדעו מתי הכי נכון לכם לעשות את העגיל המיוחל. עונת השנה כן חשובה ומאוד חשוב שתתזמנו את העגיל החדש לעונה שתהיה הכי בטוחה עבורכם.

כאשר יש בגופנו פגיעה חדשה כגון: חתך, פצע או פירסינג העור שלנו מרפה את עצמו ע”י הפרשת מוגלה על האזור הפגוע. בדרך כלל פצע עמוק, ביניהם הפירסינג, יתמלא בתאי דם לבנים כדי להרוג חיידקים ולייצר גלד ומתחת לגלד נוצרת רקמה חדשה שמרפא את הפצע.

תכשיטי פירסינג סטריליים משמשים כפקק, שמעודד ייצור מוגלה ומונע את סתימתו של החור החדש. כל עוד התכשיט נשאר בפנים, לחור אין הרבה הזדמנויות להזדהם ולקבל אינפקציה. לאחר שנוצרת רקמה חדשה שעוטפת את החור, המוגלה נופלת.

דם חיש מגיע לאזור הפירסינג ואתו מופיעים סימפטומים כגון נפיחות, אדמומיות וכאב. למרות שתופעות אלו לא נעימות הן נחשבות לתגובות בריאות לתהליך ההחלמה. 

אחרי שעשיתם פירסינג חדש תצפו לנפיחות של 60% – 25% ולכן חשוב לבחור תכשיט בגודל מתאים. רוב הנפיחות תופיע כבר ב-72 השעות הראשונות אחרי שעשיתם את הפירסינג. באזורים בהם יש אספקת דם מרובה כגון: תנוך האוזן, שפה, אף או פטמה. כדאי להתכונן לנפיחות גדולה יותר שתהיה בסביבות ה 60%. אבל קחו בחשבון שזה אינדיבידואלי לכל אזור. כמובן שבחירת העגיל הרפואי היא חשובה. אתם רוצים עגילים כמה שיותר צמודים ולא ארוכים מידי. כדי לשמור עליהם מפגיע אפשרית בעגיל.

עגיל חדש בקיץ

החום מעודד זרימת דם וסירקולציה יציבה דבר שעוזר לשטוף רעלים שמצטברים ליד משטח העור. זרימה טובה של דם מאפשרת ייצור מוגלה. הדבר מעודד החלמה מהירה יותר של העגיל. אך חשוב לזכור לא לקלף את המוגלה ולהמשיך לפתוח את הפצע.

או בחורף

במזג אויר קר, צריך לדאוג להגן על העור החשוף. במיוחד אם משתמשים בתכשיט מתכתי גדול אשר יכול להגביר את הקור. יש אזורים בגוף שזרימת הדם שלהם נמוכה יותר במזג אויר קר. כגון: אוזניים, אף ושאר אזורי הפנים. ולכן, גם כשהגוף חם באזורים אלו, אנו מרגישים שקר לנו.

אבל, זרימת דם נמוכה יותר גם יוצרת פחות נפיחות באיזור העגיל החדש! בשתי המקרים חשוב לזכור לשמור על הפירסינג נקי וסטרילי למניעת כמובן זיהומים.

אז לשאלה האם יש חשיבות לעונה שבה רצוי לעשות פירסינג? לא במיוחד.. זה תלוי בך ובאורך החיים שלך.

למידע על כניסה לים/ברכה עם עגיל חדש

וכמו תמיד לכל שאלה אתם יכולים לפנות אלינו בפורום או בפייסבוק ואנחנו נענה לכם בהקדם.