כולנו מנסים להיות יצירתיים עם תכשיטים כל הזמן! תכשיטי פירסינג הם בדרך כלל מיוחדים ממש והם תוסף שבא להבליט את האני הפנימי שלכם.

סוגים שונים של תכשיטי פירסינג

תלוי איזה סוגי פירסינג כבר יש לכם. אתם תמיד יכולים להתחדש עם תכשיטי פירסינג בסוגים שעדיין לא ניסיתם כגון: חישוקים, פרסות, עגילים צמודים וכו’. יש המון שמרגישים מוגבלות או מחויבות לתכשיטי הטבור המסורתיים (עגילי בננה). בעוד שאחרים מעדיפים לענוד בפירסינג הטבור שלהם חישוק או פרסה. בכל אופן אצלנו בחנות תמצאו מעל 50 סגנונות שונים של תכשיטי פירסינג. עגילים לטבור עם מגוון רחב של אבני חן צבעוניות, מתכות בצבעים וסוגים שונים שלא תמצאו בכל חנות אחרת!

ערבוב צבעים

מגמה שאנחנו לגמרי מעודדים זה ערבוב צבעים. תכשיטי הטיטניום והסטיל שלנו הם anodized בצבעים מטורפים. אצלנו תמצאו 13 צבעים משוגעים לבחירה. לדוגמא, אם אתם מתאימים פירסינג קרטילג’ עם חישוק ירוק שמתווסף לחישוק סגול שכבר יש לכם. זאת אחלה דרך מהנה ופשוטה לרענן ולהיות יצירתיים עם התכשיטים שלכם.

וכמובן, האהובים עלינו זה אלו ששמים פירסינג פרסה מוזהב עם כדורים שחורים או לברט ורוד וסוגרים צהובים!

סוגים שונים של סוגרים

אצלנו תמצאו גם שפע של חרוזים/סוגרים שונים שיאפשרו לכם לשנות ולחדש את התכשיטים שלכם. לדוגמא, אתם יכולים לקחת פירסינג פרסה, פירסינג לברט וכו’ ולהחליף להם את הסוגרים הקיימים עם סוגרים בצבעים שונים או סוגרים משובצים בקריסטלים בצבעים שאתם הכי אוהבים. וכך אתם שומרים מראה ייחודי כל הזמן!

לא פעם נתקלנו בלקוחות יצירתיים במיוחד. הם השתמשו בפירסינג שבכלל היה מיועד למקום מסויים, למקום אחר בגוף. לאחרונה נתקלנו בבחורה מגניבה שעשתה שילוב כזה בפירסינג פיטמה שלה. בו היא בחרה לשים דווקא עגיל נתלה. רעיון נוסף של לקוח שממש אהבנו היה טבעת לחץ שהייתה מיועדת לפירסינג ספטום. הוא שם אותו בפירסינג דאיית’ שלו וזה נראה עליו ממש טוב!!

לקולקציית העגילים המלאה שלנו

אנחנו תמיד פה כדי לעזור, להתייעץ ולבחור את הפירסינג שכי מתאים וייחודי לך. אל תחשבו פעמים תפנו אלינו באמצעות הפורום לקבלת רעיונות נוספים.