טיפוח עגילי פירסינג

אתם אוהבים את תכשיטי הפירסינג החדשים שלכם! וברצונכם לשמור עליהם לאורך זמן, כדי לעשות זאת, מאוד חשוב טיפוח עגילי פירסינג שלכם. הנה מספר טיפים מועילים לטיפול נכון וראוי בתכשיטי הפירסינג שלכם.

כללי טיפול, ניקוי וטיפוח עגילי פירסינג

אם יש בבעלותך תכשיטים איכותיים, חלק מן האחריות זה טיפוח עגילי הפירסינג שלכם. ולדעת כיצד לטפל בהם כראוי. על ידי טיפול שוטף ונאות בתכשיטים אפשר לשמור אותם נקיים ומבריקים כחדשים במשך שנים רבות. הנה כמה טיפים כדי לשמור על התכשיטים שלך בצורה הטובה ביותר.

  • נקו את התכשיטים לפני השימוש.
  • הימנעו מכימיקלים או חומרי ניקוי. הדרך הטובה ביותר לנקות את התכשיטים שלכם היא לשטוף אותם עם מים חמימים וסבון (רצוי סבון אנטיבקטריאלי).
  • לעולם אין להשרות את תכשיטי הפירסינג באלכוהול, במיוחד תכשיטים עשויים אקריליק או תכשיטים עם אבני חן.
  • הימנעו משהייה בבריכות שחייה עם התכשיטים.
  • אחסנו את עגילי הפירסינג במקום נקי ויבש – כמו קופסת תכשיטים מרופדת בד.
  • אין לאפסן ולערבב את התכשיטים ביחד – הם עלולים לשרוט אחד את השני.  הפרידו כדי למנוע חיכוך ביניהם ושימרו כל תכשיט בתא או בתיק נפרד.
  • היזהרו בעת ניגוב וייבוש הפנים, כאשר אתם עונדים אבנים יקרות או תכשיטי חן. פירסינג חישוק באף או עגיל בסחוס האוזן (הליקס או טראגוס) עלולים להינזק בקלות על ידי תפיסת חוטי המגבת.
  • אל תישנו עם עגילי פיסינג עדינים. עגילים בטבור עם תליון עלולים להיתלש כאשר אתם מסתובבים ומתהפכים בעת השינה בלילה. עדיף להורידם לפני השינה.
  • נקו את תכשיטי הפירסינג בקביעות כדי לשמור ולהעניק להם מראה חדש

לעוד מידע על עגילים חיצוניים

לעוד מידע על עגילים פנימיים

עגילים עם הברגה

  • לכדורים של עגילי הברבל יש נטייה להשתחרר בזמן  ענידתם. בידקו אותם בקביעות והדקו אותם בעדינות. אם איבדתם את הכדורים, אתם תמיד יכולים לקנות חלקי תכשיטים חלופיים.
  • אין להדק חזק מדי את הכדורים או החרוזים. פעולה זו תזיק ותקלקל את ההברגה בתכשיטים שלכם.

תכשיטי זהב 14 קראט ופלטינה

לתכשיטים באיכות גבוהה, רצוי מעת לעת להעניק טיפול על ידי צורף מקצועי. אתם תהיו מופתעים עד כמה שונה יראו התכשיטים שלכם אחרי ניקוי וליטוש מקצועי!

המדריך להשחלת תכשיטי פירסינג

בזמן שאתם משחילים את עגילי הפירסינג שלכם, הקפידו לעשות זאת בחדר מואר היטב שבו אתם יכולים להבחין בקלות ולמצוא כדורים קטנים העלולים בטעות ליפול.  אם במקרה אתם עונדים את התכשיטים מעל כיור, הקפידו לסגור את חור הניקוז תחילה, שוב, מהסיבה שחלקים מן התכשיטים עלולים לנשור וליפול לתוך חור הניקוז.

תכשיטים עם הברגה

רבים מתכשיטי הפירסינג מכילים רכיבים מתברגים, לכן, חשוב לדעת כיצד להבריג אותם נכון מבלי להזיק להם.

כדי לענוד: הדרך הקלה ביותר היא להכניס את התכשיט אל חור הפירסינג מאחור, ולדחוף אותו רחוק ככל האפשר, אז להכניס את הסוגר ולסובב ימינה בכיוון השעון. יש להיזהר שלא להדק יתר על המידה את הסוגר כדי שלא יישבר ויגרם נזק לתכשיט.

כדי להסיר: הסר את הסוגר הקדמי על ידי החזקת התומך ביד אחת וסיבוב הסוגר שמאלה או נגד כיוון השעון, עם היד השנייה.

טבעות אף

ענידת חישוק אף זה די פשוט וקל, עם זאת, עדיין יש את הדרך המקובלת להכניס אותן מבלי ליצור גירוי בנקב הפירסינג.

כדי לענוד: הכניסו את האצבע המורה לתוך אחד הנחיריים כדי לתמוך בנקב הפירסינג שלכם בעת הכנסת טבעת האף. בעזרת היד השנייה הכניסו את קצה הנזם, סובבו את העגיל לתוך נקב הפירסינג, ולחצו בעדינות עד שאתם מרגישים את הטבעת חודרת  דרך נקב הפירסינג ונוגעת באצבע השנייה. אם נתקלתם בבעיה בהכנסת החישוק, הוסיפו מעט חומר סיכה לקצה הטבעת כדי לעזור לה להחליק בקלות לתוך נקב הפירסינג.

להסרה: הסר בעדינות את אחיזת הסוגר על האף ומשוך. לעיתים יש לסובב מעט את טבעת האף כדי לאפשר לה לצאת בקלות.

חישוקי לחץ וסגמנט

טבעות אלה הן חלופה מצוינת לטבעות עם אחיזת חרוז.   

כשהחישוק מושחל לתוך נקב הפירסינג, הסוגר נצמד לתוך החישוק כדי ליצור טבעת חלקה או מוחזק על ידי לחץ המצמיד אותו ללא ציר וללא אבזם.

כדי להכניס / להסיר: החזיקו את הטבעת בשתי הידיים. יד אחת צריכה להחזיק את החלק הנוסף של החישוק, והיד השנייה, אוחזת את החישוק עצמו.  וכל יד צריכה למשוך בזהירות בכיוונים מנוגדים, כאשר החלק הנוסף צריך לצאת ישר. היזהרו לא למשוך חזק מדי או לסובב כדי לא לפגוע בצורת החישוק. לאחר שהחלק מוסר, הכניסו את החישוק דרך חור הפירסינג שלכם. כדי להכניס מחדש את התוספת, הכניסו תחילה צד אחד, ולאחר מכן, בשתי הידיים, פיתחו מעט את החישוק, הכניסו את התוספת ואפשרו לחישוק להיסגר שוב.

תכשיטי גוף נתלים

אצלנו ניתן למצוא מגוון של טבעות קליקר עם מחיצות, ופריטי פירסינג אחרים עם מנגנון צירים. לתכשיטים אלה יש אבזם בצד אחד וציר בצד השני המאפשרים לפתוח ולסגור את החישוק או את הטבעת ולהכניס אותה לתוך חור הפירסינג שלך.

כדי לפתוח: תיפסו את תחתית החישוק ומישכו בעדינות את הסוגר. זה צריך להשתחרר ולצוץ החוצה. אם אתם מתקשים לפתוח, יש להזיז את נקודת האחיזה של היד כך ששתיהן תהינה קרובות לסוגר ואז למשוך שוב.

לסגירה: ישרו את האבזם עם הסוגר וסגרו את החישוק לאחר שהוכנס או הוסר מהחור