נפתח בחידה: מה היה נחשב הזוי ולא מקובל לפני 30 שנה, מורד ונישתי לפני 20 שנה, אך טרנד חם ופופולארי בימינו אנו? אם השבתם “עגילים לגברים”, כנראה שאתם חזק בענייני הסטייל! כיום כבר לא מדובר בגברים שכמהים לתשובת לב מיוחדת, אלא באופנה המושכת מאות מיליוני גברים ברחבי העולם. גם אתם מעוניינים להשתדרג עם עגיל באוזן? להלן מספר טיפים שיעזרו לכם לבחור נכונה.

סוגי העגילים שכל גבר חייב להחזיק – עגילים לבנים, שחורים, מכסף ועוד

בדיוק כמו שאין גבר בלי טי שירט שחורה וג’ינס משופשף, כך יש מספר סוגי עגילים ששום גבר שאוהב את התחום לא יכול לוותר עליהם. בין הסוגים הפופולאריים תוכלו למצוא בין היתר עגילים שחורים לגברים, עגיל כסף לגבר, עגילים לבנים, ואפילו עגיל דמוי יהלום לגבר. האמיצים שמביניכם אף יוכלו לרכוש עגיל נוצה לגברים! כי מי אמר שעגילים שכאלה משמשים רק בפורים?

מבחר גדול שיתאים לכל מאורע – מיהלום ועד נוצה

אין לכם רק חולצה אחת בארון, נכון? אז אין שום סיבה שיהיה לכם רק עגיל אחד! עגיל הוא פריט אופנה, וככזה, עליו להתאים לשאר הפריטים בהם אתם מתגנדרים בכל רגע נתון. אז צרו לעצמכם מגירה קטנה שתכלול כמה שיותר סוגי עגילים שיתאימו לכל לבוש או מאורע. כאמור מגוון העגילים בימינו רחב וכולל מלבד הסטנדרט של עגיל שחור לגבר או כזה מכסף גם דגמים מיוחדים יותר. למשל עגילים לגבר עם יהלום, דוגמת עגיל יהלום שחור , עגיל נוצה לגבר ועוד.

“פירסינגס” – חנות עגילים לגברים ברמה אחרת

כל סוג של עגיל מתאים לאדם אחר, הן מבחינת המראה, תווי הפנים וצבע העור והן מבחינת האישיות. כך למשל, לא בטוח כי עגיל נוצה לגבר מסויים יתאים בהכרח לגבר אחר. או כי עגיל יהלום שחור עדיף על לבן לאדם אחר. לכן, חשוב להתקשר עם חנות עגילים לגברים שנותנת שירות מקצועי ואישי, ויודעת להתאים לכל אדם את מה שמתאים עבורו. כזאת היא בדיוק “פירסינגס”, בה תמצאו קולקציית עגילים נהדרת ושירות יוצא מגדר הרגיל. צרו עימנו קשר ולא תתאכזבו!

לקולקציה המלאה של עגילים לגברים