עגילים למסיבות הם תמיד בסימן שאלה במיוחד לקראת עונת הפסטיבלים שבפתח ואני פה כדי להבטיח לכם את ההופעה המושלמת!! קיבלנו מלא שאלות על איזה פירסינג לבחור למסיבת טבע, פירסינג למידברן אם אין לי חורים.. ואיפה להשיג תכשיטים לתחפושת מידברן ואביזרים לתחפושות. אז הנה כמה טיפים שיכולים לעזור.           

עגילים למסיבות ואביזרים לתחפושות

קודם כל צריך להתחיל בלבחור את הפירסינג המושלם. עם כבר יש לכם חור אז מצבכן מצוין כל מה שנותר לעשות זה לבחור את העגיל הבא. הנה כמה רעיונות להליקסים וספטומים קסומים שיכולים להתאים:

וכמובן שיש גם כאלה שאין להם עגילי פירסינג אבל עדין רוצים לדפוק הופעה! אז מה עושים? למזלכם יש מלא עגילים מזויפים שיעשו בדיוק את העבודה. ייתנו לכם מראה חדשני ומרענן למאורע המיוחד אבל לא תצטרכו לסבול או להתחייב אליו גם אחר כך.

אז אם אין לכן פירסינג או שבא לכן להוסיף לפירסינג הקיים יש לנו מבחר אדיר של עגילי פירסינג מזויפים שיעיפו לכן את ההופעה!! הנה כמה רעיונות שכדאי לכן להכיר:

עגילים לאוזניים הם גם פריט חשוב מאוד. היופי הוא לרבונו כבר יש אותם אז עכשיו כל מה שנותר לעשות זה להנות מזוג עגילים חדש. זוג עגילים שמתאים לטים של המסיבה או הפסטיבל! הינה כמה רעיונות ששווה לכם לראות:

ואם מדברים על אביזרים לפסטיבלים ואביזרים למידברן, עוד פריט חשוב שלא יוצאים לפסטיבל בלעדיו הוא טבעת או יותר מדויק טבעות!! חשוב לבחור את מקבץ הטבעות המושלם. מקבץ שהולך טוב ביחד והולך טוב עם הבגדים שתלבשי.

וכשאני אומרת טבעות אני מתכוונת למינימום טבעת אחת לכל אצבע (כולל לזרת) ואני אפילו ממליצה על יותר מטבעת אחת לחלק מהאצבעות..

אז מתחילים עם הבסיס, הנה כמה רעיונות לטבעות שוות במיוחד:

ובוודאי שאפשר גם שתיים ואפילו שלוש!! הנה כמה רעיונות לטבעות שאפשר לענוד יחד על אותה האצבע:

וסוג הטבעות הכי חשוב שלא כדאי לך להגיע בלעדיו הוא טבעות מידי!! מקורי, מיוחד ומהמם! ישלימו לכן הופעה נדירה!!! הנה כמה טבעות מידי שאתן חייבות להכיר:

מקווה שהפסטיבל הבא יהיה הרבה יותר מהנה. אם אתן חושבות שפספסתי משהו, שאתן חושבות שאני צריכה להכיר בבקשה תגיבו למטה ואפילו תשלחו לי תמונות.

לקולקצית הטבעות המלאה שלנו

אוהבת אותכן, תהנו ונתראה כבר במידברן הבא..