את מוזמנת לאירוע חשוב ואת מתלבטת אילו עגילים לערב יהפכו את ההופעה שלך למושלמת. בחירת עגילים לערב זאת אומנות אז הנה כתבה שתעזור לך קצת לבחור.

עגילים הם תכשיט שנמצא קרוב לפנים ומשפיעים על המראה שלנו, לא פחות מהבגד או השיער. לכן, כדי ליצור את המראה המושלם, צריך לדעת איך לבחור עגילים לערב

כדי לעזור לך, הרכבנו עבורך את המדריך הקצר להתאמת עגילים.

3 כללים להתאמת עגילים לערב

כדי ליצור הופעה מושלמת לאירוע ערב, עלייך לזכור שלושה כללים:

  1. העגילים צריכים להשלים את הבגד. עבור שמלה עם אבנים וקישוטים נוצצים, בחרי עגילים עדינים ושקטים. עבור שמלה שחורה קלאסית, רצוי לענוד עגילי כסף שייתנו אור לפנים ולהופעה כולה.
  2. אם בחרת ללכת עם שיער פזור, בחרי עגילים גדולים ובולטים שהשיער לא יסתיר. לתסרוקת אסופה, יתאימו גם עגילים צמודים וגם עגילים ארוכים.
  3. הכי חשוב, מאחר והעגילים הם תכשיט הקרוב לפנים, התאימי את העגילים למבנה הפנים שלך. ואם את לא בטוחה מה הכי מתאים לפנים שלך לכי על בטוח עם עגילים תלויים ארוכים. 

עגילים ארוכים

עגילים ארוכים לאירוע הם העגילים הנבחרים ביותר על ידי הרוב. זה נכון שאין הרבה אפשרות להתבלבל עם עגילי כסף תלויים. אבל תמיד תנסו לענוד אותם בעיצובים קצת שונים ומפתיעים שיבטיחו לעצמכם מראה הורס.

אם את בעלת צוואר ארוך ולובשת חולצות או שמלות בעלות צווארון גולף או קולר, עגילים תלויים יתאימו לך במיוחד. עגילי בר ארוכים במיוחד, עגילי כסף ארוכים או עגיל כסף תלוי עשויים להיות מושלמים עבורך.

העגילים הארוכים מחמיאים לרוב סוגי הפנים: לבעלות פנים עגולים, פנים מרובעות או פנים ארוכות. הם יוצרים איזון ועידון לפנים.

יש גם עגילים תלויים לילדות, עגילים תלויים קטנים ועדים שמאוד יחמיאו גם לילדות ונערות שרוצות להתלבש למסיבה או אירוע.

עגילים צמודים לאוזן

העגיל הצמוד מתאים למי שאוהבת להגיע לאירוע במראה סולידי של חולצה מכופתרת ומכנס אלגנטי. עגילים צמודים קצרים, כמו עגילי שמש כפולים או עגילי שברון צמודים, עשויים כסף, יהיו תוספת מיוחדת ומעניינת לבעלות פנים במבנה יהלום.

לבעלות פנים ארוכות  מומלץ גם לענוד עגילים בצורות גיאומטרית,  כמו עגילי משולש מכסף מט שמוסיפים עניין לפנים.

עגילים צמודים כפולים

עגילים כפולים הם מודרנים ומגניבים מטרוף. זה מסוג העגילים שצריך בשבילם מבט נוסף כדי להבין מה קורה שם. אז כשבאמת אתן מחפשות משהו מודרני, שימשוך תשומת לב ואף יבלבל את המסתכל וידרוש ממנו תשומת לב נוספת. אל תהססו כי זה העגיל שאצן מחפשות!

עגילים מיוחדים לאירועים

תכשיטים מיוחדים לאירועים הם עגילים בעלי צורות מעניינות, כמו עגילים גיאומטריים או עגילים נתלים מכסף. עגילים אלו מתאימים לכל אירוע, ובמיוחד לנשים בעלות פנים במבנה שמזכיר צורת לב. אם את בעלת מצח רחב וסנטר צר, עגילים צרים למעלה ורחבים למטה, יהיו ניגוד מעניין ומאזן לפנייך. זה בדיוק הזמן להתחדש בזוג עגילי כסף גיאומטרים!

לקולקציית עגילי הערב המלאה שלנו