עגיל חישוק הוא ללא ספק העגיל האהוב עליי. בעצם שאני חושבת שעל זה.. על כולם!

אני אובססיבית לגביהם כבר כמה שנים טובות ולכן יש לי מצבור ענק. של עגילי חישוק מכסף, עגילי חישוק מעוצבים, עגילי חישוק לערב ועוד מלא..

עגיל חישוק פשוט משדרגים כל הופעה שלי. הם תמיד באופנה ואיך שהוא תמיד נחשבים למודרניים.

לדוגמא הטרנד של עגילי הופ גדולים כבר באופנה כמה שנים טובות, לא פלא שאני לא יכולה להפסיק לענוד אותם.

לקולקציה המלאה של העגילי חישוק שלנו

סוגי עגילי חישוק

כשמדובר על עגילי חישוק אתם יכולים למצוא כמעט הכל: מעגילי חישוק פצפונים שמחבקים לך את האוזן ועד עגילים ענקיים שגונבים את כל ההופעה.

אם אתם חדשים התחום, הכי בטוח להתחיל עם עגילי חישוק מכסף או מגולדפילד. לא צריך לשבור בשבילם קופת חיסכון והם אלגנטיים והולכים טוב עם כל פריט שיש לך בארון. כי הם באמת משדרגים כל אווטפיט גם אם באמת אין לך מה ללבוש!

עגילי חישוק ניתן למצוא אותם בכל קוטר שאתם רק חולמים עליו מהקטנים ביותר של 8 מ”מ ועד גולים ממש בקוטר של 60 מ”מ. ככה שבאמת אפשר להתאים את הגודל למה שאתם אוהבים. בנוגע לעובי שלהם 1 מ”מ הם הדקים ביותר. וזה העובי המדוייק עם יש לכם כמה חורים באוזן ואז הם בדרך כלל נראים ממש טוב בסטים. אבל ברור שיש עגילי חישוק עבים ומעוצבים שבחלט שווה לנסות!

ואם מתחשק לכם משהו קצת אחר, אני אישית לאחרונה התאהבתי בעגילי חישוק עם הקריסטלים! הם לא צריכים להיות גדולים מידי. שימו לב שהקוטר שלהם הוא בערך 12 מ”מ. וכמובן, שהקריסטלים יושבים עליהם בצורה מאורגנת ומסודרת! מושלם!

אז לסיכום עגילי חישוק הם החיים בערך! הם טובים להכל לא משנה לאן את צריכה ללכת או מתי, הם פשוט עגילים שיתאימו לך תמיד. אז אם אין עדיין כאלה בארון זאת בהחלט תקלה שצריך לתקן! וכדאי לך להצטייד בשתיים או שלוש זוגות.. ואחרי שתתמכרי את כנראה כבר תמשיכי לקנות אותם בעדיכון כל הזמן!

מה עגילי החישוק האהובים עלייך? תייגי אותנו