פירסינג ועגילים הפך להיות שיקול אופנתי נפוץ. ולכן, זה בהחלט חשוב לחשוב על שילובי עגילים שמתאים לכם, בתוך סגנון האופנה הכללי שלכם. כאן תוכלו לקרוא על כמה הצעות של מקומות בגוף שיכולים להתאים. וכמה תכשיטי פירסינג ואפילו דרכים שונות להתאים אותם ביחד.

אם אתם רוצים לראות איך הכול ייראה לפני שאתם מקבלים החלטה סופית. זה יכול להיות רעיון טוב להדביק מדבקות שידמו את תכשיטי הפירסינג. ויתנו לכם רעיון כללי על איך זה הולך להיראות. דרך נוספת להשיג הדמיה מציאותית טובה היא בעזרת חתיכות מגנטיות. ואם לא הצלחתם למצוא גם את אלה אתם תמיד יכולים לעצור בחנות לחומרי יצירה לקנות חבילה של מדבקות אבני חן קטנות – זה ייתן לכם אפקט דומה.

לקולקציה המלאה של העגילים המזויפים שלנו

רעיונות לשילובי עגילים

הנה כמה מקומות בגוף שאנשים בדרך כלל בוחרים מקבץ של תכשיטי פירסינג קרובים זה לזה. הסליל הליקס הוא מקום שכיח, שבו הרבה אנשים בוחרים לשים 2-3 חורים ברצף. הפנים, הקונצ’ או הליקס הם כולם מקומות פופולריים. דרמל גם ניתן לעשות במקבצים, קווים, צורות. היו לנו לקוחות שהלכו רחוק עם היצירתיות שלהם ועשו אותם בצורת קבוצת כוכבים. רוב הפירסרים אומרים שמה שהם הכי אוהבים בעבודה שלהם, זה המסוגלות לקחת רעיונות משוגעים של אנשים ולהפוך אותם למציאות משגעת. אתם גם יכולים לשקול כמה תכשיטי פירסינג שביחד יוצרים תמונה גדולה. הם עשויים להיות חלקים נפרדים שביחד יוצרים תמונה אחת אסתטית ושלמה. כמה שילובים שכדאי לשקול הם אלה שמשלבים טראגוס ואנטי טראגוס. פירסינג זה נותן תחושה של דואליות מיוחדת.

פשוט ועוצמתי

קומבינציות של תכשיטי פירסינג הם מאוד אופנתיים וניתן לנסות כל מיני שילובים משוגעים. אבל אל תשכחו שלפעמים אפשר גם לקנות רק פירסינג בודד שיהיה עוצמתי וייחודי לכם!

בסופו של דבר, מה שאתם עושים עם הפירסינג שלכם הוא עניין של סגנון וטעם אישי. ואנחנו סופר מעוניינים לשמוע ולראות את הרעיונות שלכם ואת השילובים היחודיים לכם, אל תהססו לפרסם אותם בפורום שלנו ולהעשיר אותנו בעוד רעיונות פורצי דרך.