תכשיטי פירסינג בימינו משמשים בעיקר כאביזרי אופנה או כהצהרה והוא נפוץ לא רק בקרב נשים אלא גם בקרב גברים. מה שמעניין הוא שתכשיטי פירסינג פופלרים לא רק אצל אנשים רגילים, אלא גם אצל מפורסמים רבים שעשו פירסינג בחלקים שונים בגופם, עם תוצאות מדהימות למדי.

הנה סקירה של כמה מהפירסינגים היותר מפורסמים, במידה ובא לך לעשות פירסינג דומה בעצמך.

סקרלט ג’והנסון צולמה לאחרונה עם פירסינג ספטום באף. רבים חושבים שהפירסינג ממש מתאים לה והוא שינוי מרענן יותר מהפירסינג הרגיל בתנוכי האוזניים. פירסינג במחיצות האף (במרכז) שנעשה בצורה נכונה ומטופל כמו שצריך, ועם גודל נכון של תכשיט, יכול להיראות מעולה והוא מושלם למי שרוצה להצהיר הצהרה נועזת אבל עדינה.

לאחרונה התווספו לסקרלט כמה עגילים חדשים לאוזן במקבץ ייחודי ומעניין. אין ספק שהתספורת הקצרה של סקרלט מעצימה ומדגישה את סט העגילים המעלף! ביג לייק סקרלט!

 

סקרלט ג’והנסון

בריטני ספירס מסתובבת עם עגיל הבטן המפורסם שלה כבר כמה שנים ואפשר לומר שהוא אחת הסיבות לכך שפירסינג בטבור הוא כל כך פופולרי, ביחוד בקרב נערות צעירות. חוץ מהפירסינג באוזניים, מאמינים שזהו הפירסינג היחיד הנוסף בגוף שלה, והיא עדיין עונדת אותו בגאווה עד היום הזה וללא ספק מצליחה לגרום לו להיראות נהדר.

בריטני ספירס

הריסון פורד גם מצליח להיראות מדהים עם עגיל באוזן השמאלית. הוא אמנם כבר לא צעיר, אבל, גיל הוא רק מספר בשביל הריסון פורד כי בגיל 55 הוא עשה פירסינג בתנוך האוזן והוא מסתובב איתו גם היום, בגיל שבעים. העגיל שהוא עונד עדין אבל נועז ובולט מבלי להיראות מוגזם מדי.

הריסון פורד

סגנון השיער הקצר של מיליי סיירוס, אחרי שגזרה את תלתלי הזהב שהיו סימן ההיכר שלה, מודגש על ידי לא פחות מעשרה פירסינגים שונים. נציין את הפירסינג בטבור, הפירסינג באף, כמה פירסינגים על תנוכי האוזניים ואפילו שניים על סחוס האוזן. כולם בטעם טוב ומתאימים לסגנון הנוכחי שלה באופן מושלם.

מיליי סיירוס

אין ספק שפינק היא מעריצה של פירסינג. לאחרונה עשתה הזמרת והרוקיסטית עגיל בפטמה ופירסינג באוזן, בחלק שמעל תעלת האוזן. פירסינג בחלק זה של האוזן הוא פופלרי במיוחד מאחר ואין באזור קצות עצבים ולכן הפירסינג כמעט ולא מורגש.

פינק

גם אני הופתעתי אבל אמה ווטסון עונדת שוב ושוב מקבצים שונים של עגילי פירסינג באוזניים. קונצ’ים והליקסים בשלל עיצובים, שאני אישית ממש אוהבת! הכוכבת מראה לנו איך אפשר לשלב מראה קלאסי אבל מודרני. אני לא בטוחה אם הפירסינג של אמה אמיתי או מזויף אבל בכל מקרה אין ספק שהיא יודעת לבחור קומבינציות מנצחות!

אמה ווטסון

אהבתי את עגילי הפירסינג של אמה סטון פשוט ויפה. אמה שילבה 3 עגילי הליקס עם קריסטלים צמודים בשלוש שלבים על האוזן.

אמה סטון

ההחלטה בידיכם – איזה מפורסם או מפורסמת תרצו להיות ?

למחבר עגילי הפירסינג שלנו