עגיל פירסינג עבר דרך ארוכה מאז הזמן שבו הוא שימש כאמצעי זיהוי בלבד. בניגוד לסגנונות אופנה שבאים והולכים, עגיל פירסינג היה בסביבה במשך רוב המאה ה-21 והוא כאן כדי להישאר. הוא התחיל כאביזר אופנה וכיום הוא נחשב לעבודת אומנות והוא,למעשה, הצהרת אופנה בפני עצמו.

מאחר והפירסינג הוא נצחי, הוא יכול להיות הצהרת האופנה המושלמת עבורכם.  לעולם לא תתעייפו ממנו והוא לעולם לא ייעלם.

אז איך תהפכו את הפירסינג שלכם להצהרת אופנה ?

פירסינג  – גם אופי וגם יופי

בין אם אתם חנונים באופי, מגניבים או מופנמים, תמיד תוכלו למצוא סגנון פירסינג שמתאים לכם. אם אתם מחפשים מראה מאופק, לכו על פירסינג בטבור, עדין ויפה. למראה “חנוני”, נסו את הפירסינג בלשון. זה פירסינג מתוחכם ומיוחד, בדיוק כמוכם. לעומת זאת, אנשים מגניבים צריכים פירסינג נועז, ואין פירסינג שמראה שהם “הילדים הרעים בשכונה” יותר מאשר פירסינג במחיצות האף, בתנאי שהוא נעשה בצורה נכונה.

 

פירסינג – ככה תתבלטו בכל אירוע  

בעולם שהולכים בו לאיבוד בתוך ים של סגנונות אופנה חדגוניים, הפירסינג מנצח את כולם.  לאורך כל ההיסטוריה, פירסינג היה אביזר אופנתי שעושה את ההבדל. אנשי המלוכה השתמשו בו כסימן לדם הכחול שלהם, העשירים השתמשו בו כדי להראות את העושר שלהם ואפילו היום, מפורסמים מתקשטים בפירסינג כדי להישאר במרכז תשומת הלב של צלמי הפפאראצי. אז, אם אתם רוצים להיות מרכז תשומת הלב במסיבה הבאה שלכם, לכו תעשו פירסינג באף, בתנוך העליון של האוזן או בתוך האוזן, ותראו איך הם גורמים לכולם לשים לב אליכם.

 

והכי חשוב, עגיל פירסינג מתאים לכל המינים

עולם הפירסינג אינו מבחין בין גברים, נשים או טרנסג’נדרים. זו הצהרת אופנה שפתוחה לכולם וכל אחד יכול לעשות את הפירסינג שמתאים לו ולמבנה הגוף שלו. העובדה שלפירסינג אין מאפיינים של מין או מגדר, מגדילה בצורה משמעותית את מספר סגנונות הפירסינג האפשריים. יש פירסינג שמתאים לכל טעם אופנתי, לכל סגנון ולכל העדפה. ויש ביכולתכם לבחור מה שמייצג אותכם בצורה הטובה ביותר.

עכשיו, כל מה שאתם צריכים לעשות הוא לבחור את הפירסינג שלכם!