עגיל הליקס קדמי – קצת על העגיל

פירסינג הליקס קדמי הוא מיוחד מאחר והוא אופנתי ובולט, מבלי להיות בולט מדי. הוא נותן מראה שובבי וצעיר ומתאים לכל אופי.  אפשר לעשות עגיל הליקס קדמי בשלושה גבהים שונים כאשר הנמוך ביותר הוא המומלץ. אפשר גם לעשות יותר מעגיל הליקס קדמי אחד. שניים יחד ואפילו שלושה יכולים להראות נהדר יחד.
הוא עגיל שהיום להרבה כבר יש אותו והוא מתאים גם לנשים וגם לגברים. כנראה שעם הגעתם עד לכאן סביר שיש לכם כבר עגיל כזה או שאתם שוקלים ברצינות לעשות אחד. אז הנה כל המידע שאתם צריכים לדעת על העגיל המחשמל הזה.

אז אם אתם חושבים לעשות פירסינג כזה, הנה כמה דברים שכדאי לדעת לפני.

מפרט טכני על העגיל:

אורך מוט: 6 מ”מ
קוטר חישוק: 6 מ”מ
עובי: 1.2 מ”מ (16ga)
חומר מומלץ: זהב, טיטניום או סרג’יקל סטייל
זמן החלמה: 3-9 חודשים (תלוי בטיפול שלכם בעגיל)

עגילים להליקס מומלצים

אם זה פירסינג הליקס קדמי ראשון שלכם, מומלץ לשים עגיל מוט עשוי מטיטניום או פלדת אל-חלד. אין הבדל, במקרה זה, בין עגיל הליקס לבנים לבין עגיל הליקס לבנות.

לאחר שהאזור נרפא, אפשר להיות יצירתיים ולבחור עגיל שיתאים לאופי שלכם. יחד עם זאת, חשוב להקפיד שיהיה עשוי מחומר שאינו גורם לכם לאלרגיה, כמו זהב או טיטניום, כסף או פלדת אל-חלד.

תהליך הפירסינג

אם אתם חושבים על עגיל באוזן הליקס קדמי הוא אחד הפירסינגים הפחות כואבים בגלל התהליך הקצר. הכאב מורגש בזמן הפירסינג בגלל הלחץ המופעל על הסחוס ותלוי במקצועיות של הפירסר שלכם, איכות הציוד וכמובן, סיבולת הכאב שלכם.

חשוב לבחור את המכון או הפירסר על פי שנות ניסיון והמלצות ולא על פי מחיר. בנוסף, וודאו שהפירסינג לא מבוצע באמצעות אקדח חורים רגיל אלא על ידי מחט בלבד. זאת מאחר ולא ניתן לעקר את האקדח, מה שעלול לגרום לדלקות, זיהומים ואפילו מחלות.

עגיל הליקס באוזן מחלים תוך שלושה עד שישה חודשים.

כיצד לטפל בהליקס קדמי  

1. נקו את העגיל לפחות פעמיים ביום ולפני שאתם הולכים לישון, באמצעות תמיסת סלין או תמיסת מי מלח שהכנתם בבית. אין להשתמש במשחה או בקרם, בוודאי לא כאלה שהיו בשימוש של אחרים קודם לכן.

2. הימנעו מלגעת באזור הפירסינג או בעגיל עצמו. אם אתם חייבים לגעת, שטפו ידיים היטב במים חמים וסבון ואל תגעו בכלום לפני שאתם נוגעים בעגיל.

3. מומלץ להחליף עגיל אחרי חודשיים עד ארבעה חודשים. אם החלטתם להחליף לעגיל הליקס חישוק, מומלץ שיהיה קטן כדי שלא יסתבך בחולצה או בשיער.

לעוד מידע על עגיל הליקס באוזן העליונה

לעוד מידע על איך לטפל העגיל חיצוני

האם עגיל הליקס קדמי כואב?

רמת הכאב היא בינונית. הוא נחשב טיפה יותר כואב כי הזווית שלו קצת שונה. ולכן, אחרי הניקוב צריך להטות אותו קצת למטה וזה עלול להרגיש כאילו מחוררים אותכם פעמים. אבל אם כבר עשעתם עגילי סחוס כגון עגיל הליקס רגיל או עגיל רוק הכאב הוא ממש דומה.

כמובן, שאתם צריכים לצפות שבדקות הראשונות אחרי שעשיתם את העגיל המקום יכאב ואז הכאב יתחיל לרדת בהדרגה. לעיתים בכאב בתחלף בתחושת גירוד – אין לגעת או לגרד את איזור העגיל החדש! אם זה ממש בלתי נסבל אתם יכולים לרסס חומר חיטוי או מי מלח ואז העדינות לנקות את החור עם קיסם אוזניים.

הכאב הראשוני צריך לרדת כבר אחרי יממה אחת. אבל האיזור עלול לכאוב כשנוגעים בו או אם ישנים עליו בלי כוונה. בימים הראשונים מומלץ להמנע מלגעת או לישון על העגיל ולתת לו להחלים בנחת.

האם הליקס קדמי הוא מסוכן?

לא, הוא לא נחשב לעגיל מסוכן. אבל כמו כל עגיל סחוסי אחר הוא דורש טיפול נכון. העדר טיפול עלול לעשות לכם זיהומים וסיבוכים.

הליקס קדמי החלמה

ההחלמה מהעגיל היא לא מאוד מסובכת אם תשמרו על העגיל שלכם נקי וסטרילי אתם תרגישו הקלה כבר לאחר יממה. יש להקפיד לחטא את איזור העגיל עם תרסיס חיטוי או מי מלח פעמיים ביום. ניתן למרוח ב-פאנטן פלוס פעם ביום והכי חשוב להקפיד לא לגעת או לישון על העגיל.

החלמה מלאה של הליקס קדמי לוקח שישה חודשים. אבל אם עקבתם אחריי כל הוראות הטיפול אתם תרגידו הקלה כבר לאחר ימים בודדים ותוכלו להתנהל רגיל.

הליקס קדמי מחיר

כיאה לעגיל סחוס נדרש לעשות אותו אצל פירסר מקצועי ורק עם מחט! המחיר של הליקס קדמי צריך לנוע בין 180-250 שקלים. כמובן שאם בחרתם עגיל מזהב המחיר עלול לעלות בהתאם.